Změny ve spellsystému

Strana 1 z 2 1, 2  Next

Goto down

Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Amaroth za Sat May 23, 2015 2:37 pm

Toto není něco, co bych plánoval dělat teď, nebo v horizontu několika týdnů, ale už teď bych si chtěl posbírat co nejvíce návrhů a nápadů, jak upravit aktuální spellsystém na něco, co bude nabízet více možností, lepší hratelnost a hlavně bude více odpovídat RP postav (protože až nehezky hodně lidí se prostě neumí oprostit od mnohdy smutného "RPím vše, co mám ve spellbooku a ideálně tak, jak ten spell fakt funguje v PvE"). Prosím, toto není vlákno pro hádky, flamy, diskuze nebo narážky na to, co máme nebo nemáme dělat a kdy. Je to vlákno na shromažďování návrhů. Ty pak vyhodnotíme a vybereme z nich všechny, které budou dávat smysl a půjdou zrealizovat. Kdo toto nebude akceptovat, tomu prostě smažu příspěvek. Chci zde přehlednost a klid.

Vždy pište, u kterého classu (a případně talentové specializace) byste co přidali/změnili. Začnu nápady, které mám já, abyste viděli, jakou mám představu a jaké nápady hledám. Neříkám, že všechno z toho uděláme a neříkám, že všechno z toho uděláme najednou. Je to spíše jen takový brainstorm nápadů. Pokud někdo přitáhne větší množství opravdu přínosných nápadů, klidně mu dohodím ve hře i odměnu na vybraný char. Pokud máte nějaký nápad, který se úplně rozchází s ostatními (včetně těch ode mě), protiřečí si s nimi apod. - to nevadí, napište jej, třeba dostane přednost. Takže, mé návrhy jsou zatím zde.:

Obecně:
- více ranků spellů (aby měly ZK větší využitelnost), s malými rozdíly v efektivitě, za VZK bude vždy jen nejvyšší rank spellu
- více spellů které má postava už od založení (ale budou na ranku 1 pochopitelně), ZK a VZK budou o dost více na vylepšování spellů než na učení se nových
- rozdělení různých dispelů mezi kouzelnické classy a zařazení nepříjemných až silných debuffů do arzenálu mobek (tedy jít na pavouky bez někoho, kdo má cure poison nebo potky s protijedem bude sakra blbý nápad)
- drastické zdražení mana costů všech healovacích spellů a zároveň buffnutí talentů na snížení jejich mana costů a zvýšení jejich účinnosti (takže stop ele shamanům - mega healerům atd.)


Warrior - Fury:
- více spellů, které může používat a možnost (či dokonce nutnost) za něj běhat hlavně v Berserker Stancu, postavit jej tak, aby byl celkově více hratelný


Paladin - Holy:
- silnější aury a buffy

Paladin - Retribution:
- poskytnout mu celkově více spellů na meelee (jako je crusader strike, možná nějakou obdobu cleavu atd.)
- omezit na efektivitě/využitelnosti či dokonce odebrat dmg spelly Světlem (po 101. - retri/prot je svatý VÁLEČNÍK v první linii, ne bitevní mág...)


Rogue - Assassination:
- přidat spelly, které by mohl používat a vylepšovat

Rogue - Combat:
- více z něj udělat udolávajícího duelistu s menším dmg, ale silnou dodge/parry obranou

Rogue - Subtlety:
- postavit jej na backstabu a útocích ze stealth, coby nukera, kterému pak ale rychle dojde šťáva a pak se musí zdejchnout


Priest - Discipline:
- celkově posílit jeho 1v1 potenciál a buffy, aby fungoval jako duelista

Priest - Shadow:
- otevřít celkově tento strom a postavit jej jako DPS (avšak ne jako vyloženě duelistu), drasticky omezit healy


Shaman - elemental:
- zvětšit množství spellů (chain lightning např.) a dát více možností útočit různými elementy, ne jen duchem ohně

Shaman - enchancement:
- otevřít možnost jet jej jako tanka/duelistu či jako čisté DPS

Shaman - restoration:
- přihodit i nějakou HoTku


Mage - arcane:
- zvýšit počet spellů, které může (a musí) používat


Warlock (celkově):
- přihodit větší CC potenciál a možnost bojovat s více soupeři i bez toho, že by tahal démona
- větší variabilita fire spellů
- striktnější rozdělení spellů a talentů na fel/shadow/fire (demo/affli/destro, vždyť aktuálně si lockové míchají X škol a elementů dohromady jako by se nechumelilo)
- přidání více fel spellů
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Dreamcatcher za Sat May 23, 2015 2:46 pm

Hunter -beastmastery
Jediný class s petom? Zamerat sa na spelly petov, nie na silu huntera

Hunter - Marksmanship
Exceluje v strelbe, ale je dost staticky. Kludne mu narvat nejake poriadne spelly, arcane shot, serpent sting, chimera shot, mozno? Zvysit weapon mastery a umoznit nosit najtazsie kuse, pripadne pusky pre ostrostrelcov.

Hunter - Survival
Majster pasticiek, wing clip, Concussive shot, disengage priemerny damage ale celkom dobry survival

_______________________________________________
Praise Charlie Mops! Cool
avatar
Dreamcatcher
Sn. Game Master
Sn. Game Master

Poèet pøíspìvkù : 50
Join date : 15. 12. 13
Postavy : Albín Bagin, Stanislav Šmatlák

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro iliarcz za Sat May 23, 2015 3:16 pm

Takže zdravím všechny co si tohle čtou Wink

Tenhle nápad už mám delší dobu.
Takže v první řadě bych zamezil tomu aby postavy používaly všechny spelly ze všech škol. Tím myslím pokud se mág učí například frost magii, aby nepoužíval fire magii. Nemůžete se učit dvě takhle složité věci najednou. Prostě bych zavedl to že určitá postava nemůže umět všechno. Třeba warrior který odjakživa používá dvojručák najednou běhá se štítem a kosí jednu potvoru za druhou - to mi přijde jako nesmysl.
Za druhé bych zrušil všeuměli (nebudu dávat příklad)  ...
avatar
iliarcz
Nováček
Nováček

Poèet pøíspìvkù : 9
Join date : 03. 04. 15

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro saramath za Sat May 23, 2015 4:09 pm

No zrovna elementaristika s volnými přechody snadno funguje, je to spíše o preferencích a situaci užití elementu. Bojový trénink pravého válečníka je komlexnější než jedna zbraň, jeho zkušenost s jiným typem boje mu pomáhá protivníky tohoto typu porážet. A opět používat zbraně kombinovaně podle toho jaká je zrovna nejefektivnější. (Meč, štít, kopí je krásný základ, obohacení o něco tupého jen pomůže.) Tvůj nápad beru spíše jako nápad, ale neopíral bych se o to, že to nedává smysl, jelikož je to právě naopak. Smile Děkujeme
avatar
saramath
Výpomoc
Výpomoc

Poèet pøíspìvkù : 126
Join date : 27. 12. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Vardek za Sat May 23, 2015 4:14 pm

Dle wowka je fire/frost jedno a to samé. Průměrný mág tě zmrazí frost novou a upálí blast wave. Takto by to chtělo rozdělit vážně jen u locka, neb Fel a shadow jsou dva úplně rozdílné obory.

//Edit Nejsem si úplně jist, co jaká classa má a co ne. Vážně jsem nezkoumal všechny. Možná nějaké nápady již u trenéru jsou, netuším.

Co se týče dispellů a debufů... Určitě bych to ještě víc rozvinul. Přidal bych poťáky, tajemné šutry a podobné na dispell (Aneb kdo by ve tři ráno hledal hráče s dispellem), ať mají mágové co prodávat a podobně.
Dal nějaké brutální nemoce (Vzteklinu, malárii a kdo ví co ještě), které by měli obří duration v rámci dní. Rozdělil bych ale debuffy na dva druhy. První by sloužil na nemoce, zlomeniny, jedy atd (právě ty itemy. Co je hodit na tvoření do FA?), tj; systémově třeba na disease. Házela by je různá zvěřena a tak.
Další by byli curse - Debuffy od locků koncilu, duchů, wretchedů, ne nutně však inRP prokletí. Na ty bych nechal čistě dispell od priesta/holy paladina. Kdyby bylo možné odebrat shadow priestovy dispell a paladinům (až na holynu) a dát jim to třeba formou talentu, bylo by to skvělé. Podobný dispell bych hodil i mágům.

Co se týče fury (a to samé roguna). Měl jsem s nimi problémy s hitem. Možná se to zlepší EQ (Zelený jsem vážně neměl), ale rozhodně bych jim hodil do talentů/případně ooc spell (aura?) něco,  co by zvyšovalo hit. Nejsem si jist, jestli je možné se vůbec přiblížit 24% hit capu pomocí itemů. Pokud se to teda za těch pár měsíců nezměnilo.

Paladin. Retrině bych kompletně smazal spelly, co mají cast time. Hodil bych mu útočné spelly (Právě ten crusader, cleave... Víc ho přiblížit k warrovy). Úplně bych mu odstranil heal, naopak bych mu zlepšil buffy, případně judgement. Silnější BoM a podobné srandičky, které má. Přijde mi opravdu jako holy mág s two handou, nikoliv jako warr-podpora.

Prot by si mohl projít podobnou procedurou. Sundat mu heal spelly, naopak zlepšit v obraně. Nebál bych se mu hodit i pár spellů od prot wara, jako třeba ten žlutý charge na spojence s divným jménem.

A když nad tím tak přemýšlím, protovy a retrině bych hodil dost spellů od warrů, s přiměřeně menším rankem. Přijde mi logické že paladin zvládne praštit štítem (Shield bash), ale nebude v tom tak zkušený/nedá do toho takovou agresi jako warr.

Holyně bych dal zbytek. Redemption, holy shock, holy light, BoP, aury, LoH. Nechal bych ho v plátech (Přežiju salvu šípů abych odtáhl raněného). Udělat z něj obrného priesta, který má méně přímých spellů a o dost víc pasivních, jako třeba aur. Sice nebude healovat tolik jako priest (A ani by neměl), ale právě díky unikátnosti schopností, výdrže a aur by se hodil do každé party. Zároveň bych mu ale odebral sealy (nerfnutí na stranu meleečka), které bych zlepšil na straně zbylých dvou.

Roguna. K té mám jen jednu věc a to je dismantle. Díky této schopnosti si bez problémů vyndá jakéhokoliv warra. Což by tak nemělo být. Odebral bych mu ho/hodil bych mu místo něco riposte a to jen combat rogunám. Disarm v případě, že roguna dá parry... To mi přijde logické i z hlediska RP.
Jinak bych jim hodil pick lock (A naházel bedničky, truhličky, zámky... Hned bude důvod proč brát rogunu do "dungů". Ostatně, nevím jak vy, ale v dnd mám vždy rogunu vždy jen jako stroj na odemykání). A navíc! Jsme na tropickém ostrově, za VZK (Symbolickou částku, spíš) bych hodil tvoření jedů. S případnou nutností kupovat kytky od mágů/sehnat si herb.

//edit; Jo, a sub rogunám hodit blind. Pokud se něco podělá, ať má šanci utéct.

Priesta jsem nehrál a ani pořádně neviděl, moc mluvit nemohu. Byl bych však opatrný se shadowem a to z RP hlediska - V tuto dobu shadow priest neexistuje, rozhodně ne ve WoW podobě. Jeho spelly bych dal za VZK a to za slušnou částku. Dal bych mu však takové ty srandičky jako mind blast, mind flay, mind vision a mind control. A ponechal jeho "vizi" z vanilly - Odolný, tuhý protivník, který tě donutí nesnášet se za to, žes na něj zaútočil - DoTky a podobné sviňárny, nikoliv přímé spelly.

Šamana jsem snad ještě nepotkal, ale líbila by se mi něj... Spell s delším cast time, který na něj hodí auru. Ta by zvětšovala účinky spellů podle elementů. Před bitvou by se minutu, pět bavil s duchem ohně a pak by získal třeba +50% účinnost na ohnivé spelly. Pak se někam schoval, řádně poprosil o pomoc dalšího ducha... Aury samozřejmě nestackovatelné.

Cementa bych dal na stejnou úroveň, jako retrinu. Odebrat přímé poškození (Možná nějaký ten blast bych nechal), naopak dát pár generální spellů jako heroic strike, cleave. Udělat z něj víc warra (i když oproti pravému warrovy podřadného).

Elem. bych dal zase spelly od mágů. Fireball, flame strike a podobné. Navrhnul bych to i naopak, ale mágové mají víceméně každý spell, co šamani. Rozhodně bych se kouknul do spellů npc - Dát mu waterbolt, hození kusu šutru (Aneb geomancer. Juhů) a podobné. Ať sice moc nehealuje (Pokud možno vůbec), ale ať nestřílí pořád jen blesky.

Resto by získal zbytek. Buffy, healy, debuffy... Horďácká Holyna.

Mág. Hodit jim visuálky. Za symbolickou cenu. Visuálek je hromada, určitě by se něco vybralo. Arkánistům bych navíc dal levitaci. Á... picklock! Dost se o tom uvažovalo v betě, tehdá měl mág magic pick - pomocí magie by zvládal odemykat. Přijde mi to perfektní.

Á obecně...
Zavedl bych resisty do hry. Duchy nastavil, aby z meleečka získávali jen 50% poškození, ale po zásahu světlem dal třeba 300%. Hned bude prot s retribution aurou užitečný. Elementálům nastavit resisty podle jejich elementu. Zvěři nastavit větší dmg od fire, možná jim hodit i šanci na fear po zásahu ohněm. Nastavit destruktivní dmg při zásahu felu arkánou a naopak... Zkrátka víc zavést do hry elementy.

A nakonec... Classy bych asi nebalancoval. Ne tak, aby si byli sobě rovné, jako to dělá Blizzard ve WoDku. Chybí mi unikátnost. Chci aby byl mág perfektní proti magii, warr aby si poradil s orky ale utekl před duchy. Pala aby odpovídal idee magického warra. A tak dál.

//Edit: Nebalancoval neznamená, že budou hratelné tři classy s jedním talent. buildem. Všechny budou užitečné, jen každý na něco jiného. A tak to má být v každém správném rpgčku.



avatar
Vardek
Lovec dutohlavů
Lovec dutohlavů

Poèet pøíspìvkù : 129
Join date : 08. 09. 13
Postavy : Mrtvá

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Amaroth za Sat May 23, 2015 5:38 pm

Jedna technická poznámka pro ostatní. Není technicky možné dát jen některým postavám jen určité spelly do začátku. Každá classa má seznam spellů, které má aniž by se je naučila, a ten seznam nelze měnit podle toho, na který strom talentů se specializuje. A dělat něco takového nějakým obludným systémem ve start lokaci jde jen mizerně a omezuje to možnost jakkoliv měnit postavu za chodu. Výjimkou by bylo learnování podstatné části spellů z talentů, ale tam jsou další technické potíže s vyššími ranky a jen by to žralo místo jiným talentům. Pár spellů se takhle udělat dá, ale nemůžeme třeba bafnout všechny paladin heal/cast spelly a úplně všechny narvat do Holy stromu. S těmihle věcmi proto prosím nepočítejte. Mít spell, ale zoufale neúčinný v poměru cena v maně/výkon - to už je jiný příběh.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro NettoAnimo za Sat May 23, 2015 6:12 pm

Holy pala- By mal silnejšie holy spelly a tie buffy a aury

Retri a prot- Flash light a podobne by boli vlastne oproti holy citeľne slabšie a stálo by ich to viac many. Za to však oproti ním by mali viac tých meele spellov.
avatar
NettoAnimo
Sběrač šišek
Sběrač šišek

Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 24. 10. 14
Age : 18
Postavy : Gerrith Grarlorn- Paladin svetla
Nuniz- Inžinier
Garrob Bloodthirsty- R.I.P

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Amaroth za Sat May 23, 2015 6:18 pm

Díky, ale opakovat mě a předchozí taky nemusíme. Ať tady není 100x pod sebou to samé.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Mizérie za Sun May 24, 2015 2:22 pm

Popravdě? To rovnou i můžete zrušit talenty, hlavně u priestů, protože éra SH priestu zde není a bude až za nějakou dobu. A u paladina, příjde mi v pořádku tak jak je, jelikož pokud ho ten daný člověk umí rpit, nebude házet nějakou Holy fire kouli na nepřátele.

Spíše mi příjde, že toto omezení se dělá jen kvůli hráčům, co paladiny mrší, ale tímto i potrestáte paladiny, kteří je umí opravdu hrát a vše, co umí si vyrpili. Museli by jste tímto předěláním zresetovat celé jejich RP, což není dvakrát logické. Protože i když říkáte že to bude systémově, víceméně, budou muset nějakým "podivným" způsobem zapomenout na to, jak to kdysi používali. Bylo by podle mě lepší nechat spelly a ty ostatní věci zatím v normě a jen je upravit u nově založených charů, ne u charů které už na serveru jsou a rpit paladiny umí. A stím systémovým, nebyl by problém ji těm paladinum ty spelly prostě addnout. Zase tolik aktivních a dobře rpených paladinů zde není.


Naposledy upravil Mizérie dne Sun May 24, 2015 2:26 pm, celkově upraveno 1 krát
avatar
Mizérie
Osadník
Osadník

Poèet pøíspìvkù : 24
Join date : 19. 11. 14
Age : 27
Postavy : Mizérie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Kayrean za Sun May 24, 2015 2:24 pm

Sice chápu že vám vadí to, co lidi hrajou za palacha... osobně kvůli takovým lidem už v RP nic nenadělám, aby mě někdo nezflamoval, ale nemyslím si, že by se mu mělo cokoliv brát.
Pořád je to paladin a ne válečník. Tudíž by měl mít stejné znalosti jako ostatní s tím, že se bude specializovat více na jednu věca méně na druhou.

Návrh by pak byl prostě ze základu udělat globálně všechny spelly slabší a naopak talentama ty spelly a schopnosti znatelně posílit.
Pak by Retrina byl opravdu více svatý válečník, Prot by byl ochránce a Holyna by se podobal knězi. Stejně tak by se to dalo aplikovat na Mága, aby se nestávalo že hydromancer tu bude pálit pyroblasty jen proto, že dávají větší dmg než frost bolty a podobně. Pokud by se měly dělat nějaké výrazné změny, tak na tenhle způsob, jinak to nemá logiku.
avatar
Kayrean
Lovec dutohlavů
Lovec dutohlavů

Poèet pøíspìvkù : 105
Join date : 02. 07. 14
Age : 26

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Esaias za Sun May 24, 2015 3:09 pm

Myslím si, že aktuální systém není tak špatný, jen bych jej patřičně rozšířil na více ranků, aby vzk a především zk měla více využití. Více ranků ale třeba taky více spellů, nebo třeba vylepšování statů postavy a tak podobně...

Co se týče řečí okolo toho, co má postava ve spell booku a co skutečně umí inrp...Jsou to kecy. Ve spell booku někdy chybí to, co postava inrp umí a někdy tam je to, co by postava naopak inrp umět neměla... Konkrétně třeba u warlocka kámen duší, ohnivý déšť, u mága pak ledový déšť nebo blink. To jsou tak strašně těžké a ryzikové spelly, které by měla ovládnat naprostá elita a špička z nějaké vybrané elity a špičky všech... Ne každý, kdo našetří pár vzk.

Jako další šílená věc mi přijde ochočování zvířat u hunterů. To musí být přece tak kurevsky těžké ochočit nějaké divoké zvíře. Zázrak je, že vás to hned nezežere, ale tady ty zvířata hunterů dělají vše, co hunter chce a pochopí kdejaké znamení. Mít takto ochočené zvíře by měla být jedna z největších unikátek... Ne opět znamení osoby, která si našetřila vzk.

Příklad, který mě pobavil: Dostal jsem se do křížku s jedním pánem, slečnou a jejím vlkem. Krátká hádka, začalo přihlížet pár lidí, vlk se sám od sebe přesunul za mou postavu. Po chvilce slečna lusknula volně na prstech, vlk začal vrčet a chystat se útočit. Slečna asi byla i mágyně, když vlk věděl co má dělat a na koho to má vlastně vrčet...asi telepatka. Moje postava pak prohodila několik drsňáckých slovíček na jejich účet. Pak jsem byl slečnou na generalu upozorněn, ať nejsem tak op. Very Happy
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Mizérie za Sun May 24, 2015 3:19 pm

Co se týče řečí okolo toho, co má postava ve spell booku a co skutečně umí inrp...Jsou to kecy.

Nejsou to kecy, znám například lidi (včetně mě), co si koupí spell za vzk či zk jen takový, který inrp se naučí. To, že lidi využívají spelly, co inrp neumí v RP, je vina hráčů co to špatně rpí, ale to neznamená, že kvůli toho budou trpět jiní hráči, co si to poctivě vyrpí.

Podle mě by ten systém spellů měl zustat, tak jak je a nebo jej jen trochu poupravit (/např ty další ranky spellů)
avatar
Mizérie
Osadník
Osadník

Poèet pøíspìvkù : 24
Join date : 19. 11. 14
Age : 27
Postavy : Mizérie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Esaias za Sun May 24, 2015 4:08 pm

"Myslím si, že aktuální systém není tak špatný, jen bych jej patřičně rozšířil na více ranků, aby vzk a především zk měla více využití. Více ranků ale třeba taky více spellů, nebo třeba vylepšování statů postavy a tak podobně..."
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Zorak za Sun May 24, 2015 4:18 pm

Amaroth napsal:Warlock (celkově):
...
...
- striktnější rozdělení spellů a talentů na fel/shadow/fire (demo/affli/destro, vždyť aktuálně si lockové míchají X škol a elementů dohromady jako by se nechumelilo)
- přidání více fel spellů


Naopak, můj názor jsem zde několikrát říkal, a je to i aktuálně řešeno na skypu s Ardarenem a ostatními významnými představiteli mágů zde na serveru (Sára, Xan, Esi, Alastor), a s některými se shodneme:

Magie má ve světě několik zdrojů - arkána, fel, Světlo, přírodní síly - životní energie ....
Magicky nadaná bytost se pak snaží naučit se tento ZDROJ ovládnout, a využít ho k nějakému účelu. Avšak na počátku všeho je právě tento zdroj, který ale sám o sobě nic moc neudělá, dokud se nestane součástí nějaké anomálie, která mu dá účel sama, nebo dokud jí není předán účel mágem/shamanem/whatever.

Tedy čistě z tohoto pohledu je úplně klidně možné, že i warlock bude umět stvořit ledový šíp či arkánový výboj, prostě proto, že s danou energií umí zacházet, to samé, proč by mág nemohl umět stvořit stínové kouzlo (kde ale stín je další element) (tedy za předpokladu, že se dané škole alespoň trochu věnoval)
S tím souvisí obecně spatný náhled komunity na pojem temná magie atd, ale to není předmětem řešení.

Tedy asi takto:
Pro magické třídy bych PRIMÁRNĚ zvolil né jaké spelly může třída mít, ale s jakými energiemi může třída pracovat.

Například:
Mág - Arcane 65%, přírodní síly 20%, fel 15%
Warlock - Arcane 55% fel 40%, přírodní síly 5%
Shaman - přírodní síly 60% arcane 40%
Druid - přírodní síly 60% arcane 40%

Na základě této paterny bych mágm, lockům ... dal né spell, ale "VOLNÝ SLOT PRO SPELL"
Aby byl zachován balanc těchto class, každá classa by měla vlastní kopii tohoto spellu. (tedy když si fireball zvolí zvolí warlock, bude mít jiný dmg než když si fireball zvolí mág)

V praxi by to fungovalo asi takto: Tvoje postava má volný slot na přímý spell (ball). Ty si můžeš vybrat, jestli to má být shadow ball, fireball, frostbolt, lighting bolt... ... (všechny spelly budou mít stejný dmg, a každý ball bude mít případně rozdílný additional effect), jediné omezení je, že si nemůžeš vzít např fireball, pokud již máš tolik jiných arcane spellů, které přesahují 40% rozdělení ve tvém spellbooku (v případě třeba druida)


Ano, je to práce navíc ve startovní lokaci, uznávám, ale na druhou stranu, postava nebude TOLIK omezená v tom co dělá. Ano, někteří RPí pouze spellbook, to je sice špatně, ale pomůže jim to.
Zkušeným rperům to může být malinko více jedno (jen bych zvážil rozšíření distribuce visual castů)

Ale vyhneme se také tomu "-hele umíš fireball?  -Ano. -Ok, hele a prosímtě mohl bys udělat díru tady do toho nemrtvýho? -Ne sorry, nemám ho ve spellbooku"


Tedy můj názor je takovýto: RP je důležitější než spellbook, to je naprosto jasné a bezdebat. Na druhou stranu, JEDNODUŠŠÍ a běžně užívaná zaklínadla by měla mít vizuální podporu (jo, samozřejmě že nebudeme dělat tunu vizuálek na spelly, jako když jsme se Sárou věšeli Iirdilwe do haly akademie místo lustru).


Příklad uvedu na sobě - Valanir byl mág, poté se začal učit pracovat se stínem, a začal studovát kámoše bubáky co k nám lezou bez pozvání. Kvůli tomu jsem zažádal o reclass na warlocka. Od té doby mi však již několikrát chyběly spelly, které by se v tu chvíli hodily (a které jako lusknutím prstů najednou neumím jen kvůli reclassu, u když byly rpeny a užívány tisíckrát před tím) co do visual castu k RP. Strašně mi pomáhají visual casty, se kterými si naprosto vystačím. Ale pak člověk užije arcane visual cast a na world chatu se začnou objevovat hlášky typu - ten toho umí na to že je warlock. ANO UMÍ. Protože to NENÍ WARLOCK.

Tolik tedy k RP vs CLASS


toto řešení by umožnilo postavu trochu více profilovat a alespoň bychom trochu smazali hranice, které nám nadiktoval Blizzard


Add FEL: kolik ho tu vlastně v současné době máme? Studna padla, ale skutečně už začínáme užívat FEL? Kael se snad ještě nevrátil ze své "Zfelujeme elfy" mise do outlandu, nebo ano? Jak je to s jeho znalostm a využíváním?
avatar
Zorak
Výpomoc
Výpomoc

Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 25

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Amaroth za Mon Jun 01, 2015 3:54 pm

Přihazuju myšlenku k lockům - zcela vyškrtnout soulstony. Aktuální verze, kdy někdo tahá desítky a stovky soulstonů ze žab v inventáři, které potřebuje na polovinu spellů, je až komická a alespoň pro mě v RP takřka nevysvětlitelná. Zcela bych soulstony odstranil z requirementů spellů, zdražil na manu vyvolávání démonů a protáhl cast time vyvolávání démonů klidně na 30s. Drain Soul klidně může zůstat ve spellsystému, ale jen jako spell spíše pro RP. Taktéž bych mu dal, že jde použít jen na humanoidy.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Kayrean za Mon Jun 01, 2015 11:20 pm

Amaroth napsal:Přihazuju myšlenku k lockům - zcela vyškrtnout soulstony. Aktuální verze, kdy někdo tahá desítky a stovky soulstonů ze žab v inventáři, které potřebuje na polovinu spellů, je až komická a alespoň pro mě v RP takřka nevysvětlitelná. Zcela bych soulstony odstranil z requirementů spellů, zdražil na manu vyvolávání démonů a protáhl cast time vyvolávání démonů klidně na 30s. Drain Soul klidně může zůstat ve spellsystému, ale jen jako spell spíše pro RP. Taktéž bych mu dal, že jde použít jen na humanoidy.

Ten summon démona by místo soul shardu mohl mít dodatečnou cenu v krvi (HP), aby se nevyškrtla ta oběť a každý si nemyslel že k povolání démona stačí jen zamávat dramaticky rukama. V Dragon Age (vím že tohle je wow) se démoni také takhle povolávají pomocí krvavé magie.
avatar
Kayrean
Lovec dutohlavů
Lovec dutohlavů

Poèet pøíspìvkù : 105
Join date : 02. 07. 14
Age : 26

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Amaroth za Tue Jun 02, 2015 9:43 am

Nejsem si jist technickou realizací ale snad to půjde.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Xandria za Tue Jun 02, 2015 3:45 pm

mě se to zdá taky docela fér. Popravdě soul shard mi docela zatápěl ve výmýšlení odůvodnění kde sakra Xan vezme matroš na Firestone a na Ritual of Summoning. Pokud to bude brát HPčka tak je to úplný luxus. A myslím že si s tím vyhrají i jiní warloci v RP. Rozhodně se na to moc těším.


Naposledy upravil Xandria dne Wed Jun 03, 2015 7:10 am, celkově upraveno 1 krát
avatar
Xandria
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 268
Join date : 23. 11. 14
Age : 27
Postavy : Xandria Vinifred Anor'amaurea - Umělkyně, řemeslnice, anarchistka, rebelka, coura.

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro 66dexter66 za Tue Jun 02, 2015 8:12 pm

Xan má 100% pravdu Smile. A ja ako ďalší zástupca warlockov som tiež za tento nápad. Lebo sa mi nepáči keby každý vidlák čo si spraví warlocka má pri sebe tak vzácnu a ťažko zhotovitelnú vec ako je soulstone, nehovoriac o tom že nie jeden ale kilá. Preto aj ja som za tento nápad.

66dexter66
Trosečník
Trosečník

Poèet pøíspìvkù : 1
Join date : 24. 12. 14

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Ardaren za Tue Jun 02, 2015 8:33 pm

Prosím psát o návrhy, ne jen ano/ne. Smile

_______________________________________________
My známe svá práva!
Lidi kdo je doopravdy znají většinou drží hubu!


ZURI MĚL PRAVDU: ARDATHOR!
avatar
Ardaren
Administrátor
Administrátor

Poèet pøíspìvkù : 325
Join date : 10. 09. 13
Age : 26
Postavy : Já nějaké mám?

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Esaias za Tue Jun 02, 2015 8:45 pm

Mě ještě napadlo... Když by teoreticky těch spellů bylo časem mnohem více, tak by nebylo na škodu je trošku rozdělit do několika určitých skupin. Do dvou nebo do tří. Najaké základní, pokročílé a mistrovské. Toto by asi mělo největší váhu u magických class. Vím...lepší spelly, více vzk. Ale časem ty vzk nasbírá každý. Ať už dobrý rper nebo horší rper. Ať už v pravém slova smyslu mág a akademik, nebo mág, který je spíše alchymista.

A ošéfoval bych to formou questů, jak to bylo v arathi, jen některé skupiny questů / spellů by vyžadovaly určitý token (provedení jako tokeny zaměstnání). Token by udělovalo příslušné gm dle uvážení. Posuzoval by kvality postavy, čím se zabývá...zkrátka jestli na tu určitou skupinu spellů už má nebo ještě musí své schopnosti zlepšovat.
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Kayrean za Wed Jun 03, 2015 2:23 am

Trošku si tu pletete pojmy Razz

Soul Shard - dodatečná cena kouzel locka. V RP je to drahokam držící slabou duši, nebo jen její část. Ta obvykle slouží jako dodatečná energie pro složitější kouzla a například v Elder Scrolls slouží jako energie pro enchanty, což by bylo hezké i tady.
Soul Shardy by mělo být poměrně složité získat už jen proto, že samotný prázdný drahokam nebude jednoduché sehnat, natož pak do něj uvěznit duši.
Proto by i cena v krvi byla pro RP lepší, jelikož to sice z locků dělá emáky, ale každý má krev po ruce, pokud není nemrtvý nekromancer (kteří tu nejsou).

Soul Stone - Šutr který vás může instantně ressnout. V RP by to byl nejspíš drahokam upravený pomocí speciálního rituálu, kdy dokáže do sebe pojmout duši nejbližší umírající bytosti, nebo přímo svého majitele. Pomocí pak jednoduchého zaklínadla tu duši dokáže opět uvolnit teoreticky do nejbližšího volného těla. Upravený Soulstone teoreticky dokáže duši majitele pohltit v moment jeho smrti, spotřebovat svojí energii s malým zlomkem energie té duše a nejprve vyléčit zranění těla a poté duši zpět vrátit, aby dotyčný mohl dále žít. Teoreticky se to dá přirovnat k Voldyho viteálům. study

Amaroth: Měl jsem okno, jak se jim říká a nakonec jsem napsal přesně to druhé, co jsem nechtěl. Měl jsem na mysli samozřejmě Soul Shardy.
avatar
Kayrean
Lovec dutohlavů
Lovec dutohlavů

Poèet pøíspìvkù : 105
Join date : 02. 07. 14
Age : 26

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro NettoAnimo za Mon Jun 08, 2015 7:51 pm

Paladinom by ešte mohli byť pridané podobné spelly ako majú napríklad shamanovia (teda ak by to bolo možné). Myslím niečo na takýto štýl: "http://www.wowhead.com/spell=131554/frostflame-weapon" Tým chcem povedať, že by sa na zbrani napríklad vylepšil attack,hit. A bolo by to vlastne tak, že paladin svetlo poprosí o presnosť,silu atp.
avatar
NettoAnimo
Sběrač šišek
Sběrač šišek

Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 24. 10. 14
Age : 18
Postavy : Gerrith Grarlorn- Paladin svetla
Nuniz- Inžinier
Garrob Bloodthirsty- R.I.P

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Amaroth za Mon Jun 08, 2015 8:48 pm

Mhm, a co jsou tedy Sealy?
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Změny ve spellsystému

Příspěvek pro Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Strana 1 z 2 1, 2  Next

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru