First Aid

Goto down

First Aid

Příspěvek pro Ardaren za Tue Jun 02, 2015 1:20 pm

Zdravíčko,
jednoho dne jsem tak přemýšlel a rozhodl se že bych se mohl podívat na profku První pomoci. Ovšem chtěl jsem z ní stvořit něco jiného než věc která vyrobí pár obvazů a tím to hasne. Sám mám pár zajímavých inovací a nápadů na kterým už s Alastorem pracujeme, ovšem protože je to podle mě stále málo obracím se na vás hráče, chtěl bych tuhle profesi doopravdy vymazlit. Pomůžete mi a napíšete své návrhy co by mohla například obsahovat?
Děkuji za jakoukoliv pomoc.

_______________________________________________
My známe svá práva!
Lidi kdo je doopravdy znají většinou drží hubu!


ZURI MĚL PRAVDU: ARDATHOR!
avatar
Ardaren
Administrátor
Administrátor

Poèet pøíspìvkù : 325
Join date : 10. 09. 13
Age : 26
Postavy : Já nějaké mám?

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Esaias za Tue Jun 02, 2015 1:41 pm

Hele můj názor je, že "první pomoc" jako profese je celkem zbytečná. Very Happy Ono je to spíše na rpení.

Ale když už, tak by mohlo být umožněno vyrobit obvazy (shirt), pak nějaké dezinfekce či bolest tlumící léky, které by třeba nějaké staty přidaly, ale jiné zase odebraly. Dezinfekce by třeba odstranila nějakou nákazu nebo tak.
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Tattoo za Tue Jun 02, 2015 1:54 pm

Zastavení silného krvácení
Nástroj: Nůžky, Nádoba
Potřeba: 3x čistá látka, 2x derivát alkoholu, 1x Zrnová mast

Čistá látka - získatelná jen od tkalce.
Derivát alkoholu - získatelný od kupce, nebo medika.
Zrnková mast - získatelný z craftu.

Zrnková mast
Nástroj: Moždíř
Potřeba: 3x Hnojolist, 1x voda, 5x zrnko kukuřice

Rozhodně bych z toho nedělal velkou profku. Ale udělal jen pár takovýchto věcí.

_______________________________________________
Prosba, závada či dotaz ohledně fóra? Napište mi PM.
Mimo provoz
avatar
Tattoo
Moderátor
Moderátor

Poèet pøíspìvkù : 301
Join date : 27. 09. 13
Postavy : - Tharg, Wor'gash

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Zorak za Tue Jun 02, 2015 1:58 pm

A můžeš hodit třeba jeden nebo dva příklady toho, co už máte?

Ono popravdě, jak mohla vypadat felčařina ve středověku? (možná mrknout na fórum Nostalgie, tam o tom poměrně zeširoka psal Pocestný)

A nástroje?
Obvazy->Tkalec
Dlahy, úchyty, skřipce kolíčky, whatever -> truhlář
Nůžky, kleště, skalpely a podobný udělátka -> kovář

A potom všechno ostatní je už o RP
Budiž, aby se systémově oddělilo, že ti ránu ošetří felčar a nefelčar, tak by se dalo do profky hodit něco jako combine, kdy normální obvaz (prostě tě někdo alespoń nějak obvázal) tě healne třebaaaa o 30hp, kdežto když felčar skombinuje obvaz, nůžky (který mu to zase vrátí), trochu pitný vody a třeba nějaký lektvar na zmírnění bolesti, vytvoří se medi-kit, kterej tě healne třeba o 50%

blbý je, že sandbox typ hry, kterej je tu nastavenej prostě nabádá k tomu moc zranění nerpit. Aby to bylo skutečně efektivní, musel by po vzoru nosty bejt naprosto sníženej spirit (žádnej hp a mana regen dokud se nenajíš/nenapiješ), a musel by zde bejt třeba systém random debuffů s malou šancí, kdy když prostě půjdeš na tygra, můžeš dostat debuff, kterej tě bude poooooooomalinku zabíjet (krvácíš, samozřejmě třeba odstupňování síly), nebo ti sníží alespoň staminu (jsi prostě zesláblej, máš zranění, nedokážeš to co když jsi zdravej) ...
V takovym případě to má smysl...

Ale jinak asi nevim ... veškerý nástroje by měly bejt k sehnání u tklace alychmisty, truhláře ... co tě napadne ... felčar z tho až pak combinem může tvořit nějaký věci další...
Obklady na vyrážku,
léčivej zábal na popáleniny
obklady s anestetikem
budiž třeba i ve formě nějaký protijedy, i když to by mělo bejt spíš v alchymii...
avatar
Zorak
Výpomoc
Výpomoc

Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 25

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Xandria za Tue Jun 02, 2015 2:05 pm

Co třeba kdyby mohl felčar vyrábět obvazy co nebudou hýlovat instantně ale třeba zvednou HP regen? Nebo různý medikamenty. Ono by to mělo nejlepší smysl kdyby jídlo neléčilo životy. Ale dělalo by to hlavně FA s medikamenty a obvazy co by zvedaly HP regen podstatně (Obvazy by byly chest. Takže v boji by byly naprd kde HP regen není a zároveň by je nemohl někdo nosit furt na sobě) zatímco medikamenty by byly časované na pár vteřin dostat z nejhoršího? Jen takovej nástřel a nápad.
avatar
Xandria
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 268
Join date : 23. 11. 14
Age : 27
Postavy : Xandria Vinifred Anor'amaurea - Umělkyně, řemeslnice, anarchistka, rebelka, coura.

Návrat nahoru Goto down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: First Aid

Příspěvek pro Zorak za Tue Jun 02, 2015 2:58 pm

Tak víš co, ale to farmení je zase záležitosti komunity... kdyby tu byla karma, a někdo takovej by se objevil, tak by ho ostatní zakarmovali až do hlubin pekelných, následovaly by warny a bany, a oni by se to už lidi naučili ...
avatar
Zorak
Výpomoc
Výpomoc

Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 25

Návrat nahoru Goto down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: First Aid

Příspěvek pro Esaias za Tue Jun 02, 2015 5:59 pm

Takové šílené debuffy, jako navrhuje Valanir, bych asi nedával. To už by jen zenchucovala a otravovalo. Fungovat by to mohlo, kdyby na celé erutii byli tři tygři a ne tři tygři na metru čtverečním.

To, že někdo farmí po eventu, kdy dostane debuff...no to už je jejich blbost. Ale ve tři ráno to třeba chápu, proč ne.

Jinak taková ta správná felčařina: škrtidlo, pilka a láhev pálenky Very Happy
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Kayrean za Wed Jun 03, 2015 4:13 am

Mě napadá k FA plno věcí, ale to by se muselo kompletně předělávat a přidávat spousta spellů.

1) Krvácení - Bleeding efekty by se mohly prodloužit klidně na 10x delší dobu a stejně tak zredukovat DMG. Pak by to nebyl už jen otravnej debuff co dmguje, ale RPer by to dokázal ocenit. Mohlo by být klidně několik stupňů podle síly krvácení.
FA by pro tohle mělo nějaké kvalitní obvazy pro zastavení lehčího krvácení, ale nahodily by slabý debuff (1.) na staty pro dobu potřebnou k plnému uzdravení.
Pro střední krvácení by byl třeba dvojitý obvaz, nebo něco takového, co by dokázalo ono krvácení zastavit a stejně jako první by nahodilo o něco silnější debuff (2.), jelikož zranění je vážnější.
Na ty největší krvácení by byla felčarská sada s jejíž pomocí by se rána ošetřila a nahodil by se debuff 3. stupně.
Na obvazy by byla potřeba nějaká látka (asi linen cloth) a ta sada by se skládala z několika obvazu, jehel a nití s tím, že by měla třeba 2 charge.
S pomocí kováře by pak pro léčení všech krvácení bylo železo, které by šlo na ránu použít u zdroje ohně k vypálení. Kromě debuffu 3-4. stupně (nebo popálenin) by samotné vypálení mohlo fungovat jako Blizz Vypálení.

2) Jedy by mohly fungovat podobně jako krvácení s tím, že by se konečně mohlo začít řešit co je daný jed zač. Na jedy pocházející ze zvěře by fungoval jeden protijed, na rostlinné jedy by byl jiný protijed a na "syntetické" by byl třetí.
Každé použití protijedu by zrušilo jed, ale nahodilo by to stupeň omámení.

3) Omámení by bylo možné získat z plno zdrojů.
a) Alkohol - doba jednotlivých stupňů opilosti by se mohla prodloužit na dvojnásobek s tím, že při druhém stupni (drunk) by se získalo omámení 1. stupně, při třetím (smashed) by to nahodilo 2. stupeň a v momentě kdy se char z chlastu pobleje by to hodilo třetí.
Proti tomu by bylo by možné uvařit čajík na vypláchnutí žaludku což by podle síly čaje sundalo omámení a stupeň opilosti a místo toho by nahodilo slabost, která by byla mnohem přijatelnější, ale i tak by omezovala. Ten čaj by byl použitelný jen při opilosti.
b) Rána do hlavy - Slabá rána do hlavy s prvním stupňem omámení by byla možná "získat" od silnějších mobek.
Silnější rána by byla rozdávaná od silných elitek se silnějším stupňem omámení.
Mocná rána by způsobila otřes mozku s největším stupňem omámení.
Všechny tři stupňe by byly léčitelné obvazem hlavy, kdy by se odebral jeden stack a přidal by se debuff podobný tomuhle, nebo tomuhle., aby se obvazy nešlo vyléčit hned komplet vše.

4) Popáleniny - ty by nebyly léčitelné, ale bylo by možné udělat mast, která by po dobu trvání popáleniny zvedly částečně regeneraci a ochranu vůči ohni.

5) Fraktury - opět neléčitelné, ale pomocí dlah by bylo možné po dobu fraktury zvýšit částečně regeneraci za obětování movement speedu.

Zmíněné nástroje:
Obvaz proti krvácení I - 2x lněný obvaz
Obvaz proti krvácení II - 4x lněný obvaz
Léčitelská Sada(2 charge) - 5x niť + 1x jehla + líh (nebo silná pálenka) + 2x Obvaz proti krvácení II
Protijed (zvěř) - byl by třeba hlavně jedový váček (hadi, pavouci a jedovatá zvířata by měla malou možnost dropnout váček)
Protijed (rostliny) - sehnat určité bylinky
Protijed (humusovej) - jelikož tenhle typ by byl hodně vzácný, i výroba protijedu by byla složitá, jen mě zrovna nenapadá jak moc.
Obraceč žaludku - voda + Otuchlinka Vodní, množství podle síly odvaru.
Obvaz Hlavy - 2x lněný obvaz + voda / cokoliv?
Mast na Popáleniny - Podzemnice Kopcovitá + nějaký humus
Dlaha - 2x opracovaná tyč + 2x lněný obvaz

Efekty:
Krvácení I - Trvání 300sec, -10% spirit, -10hp / 3 sec
Krvácení II - Trvání 450sec, -20% spirit, -15hp / 3 sec
Krvácení III - Trvání 600sec, -30% spirit, -30hp / 1sec
(Mág umře na nejprudší krvácení systémově bez léčení přibližně za 20 sec, když nepočítám regen)

Zranění I - Trvání 2 hodiny, -5% statů
Zranění II - Trvání 6 hodin, -10% statů
Zranění III - Trvání 18 hodin, -15% statů
Zranění IV - Trvání 54 hodin, -20% statů

(Rána) Omámení I - Trvání 6 hodin, -25% mana regen, o 25% delší sesílání kouzel, -10% str a stam
(Rána) Omámení II - Trvání 12 hodin, -50% mana regen, o 50% delší sesílání kouzel, -20% str a stam
(Rána) Otřes mozku - Trvání 24 hodin (nejméně), -90% spirit, o 100% delší sesílání kouzel nebo rovnou silence, -30% str a stam
Ovázaná hlava - Trvání 24 hodin, po dobu efektu není možné použít další obvaz hlavy, -1 stack omámení po ráně.

(Alkohol) Omámení I - Trvání po dobu opilosti, -33% mana regen, -10% intel, o 10% delší sesílání kouzel
(Alkohol) Omámení II - Trvání 2x tolik co opilost, -66% mana regen, -20% intel, o 20% delší sesílání kouzel, 50% šance na interupt kouzla

Jed - Asi by záleželo na druhu jedu, ale obvykle by měly o něco horší následky než krvácení, pokud by pouze zraňovaly.
Příklad - Trvání 800/600/400sec, -15%/-30%/-60% spirit, -15hp za 3 sec/-30hp za 3 sec/-60hp za 1 sec
(Mág na nejprudší jed umře systémově bez léčení přibližně za 10 sec, když nepočítám regen)

(Jed) Omámení I - Trvání 4 hodiny, -15% spirit, -15% attack speed, -10% str, stam a agi
(Jed) Omámení II - Trvání 8 hodin, -30% spirit, -30% attack speed, -20% str, stam a agi

Popáleniny - Trvání 12 hodin, -25% max HP
Ošetření popálenin - Trvání 4 hodiny, +20% spirit, +10 fire resist, +10% max HP

Fraktura - Trvání 36 hodin, -30% max HP
Dlaha - Trvání 12 hodin, + +20% spirit, +15% max HP, -20% movement speed

:study:Omlouvám se že toho není víc, asi nějakej blok Very Happy
Každopádně věřím a vím, že až snad na jednu věc jde vše na 100% zprovoznit, takže pokud by to bylo přijato, bude to supr.
(Už jen proto že mi sepsání trvalo asi 2 hodiny...)  Shocked

/Edit: Ceny a staty jsou jen můj návrh jak by to podle mě bylo znatelné, ale zároveň ne zbytečně moc otravné.

/Edit2: Po přečtení Valanirovo příspěvku koukám že se i shodujeme Very Happy

/Edit3: Léčení jedů přes paladina, kněze, nebo mága(nevím jestli ten může) by bylo náročnější s tím, že by samotný část spellu byl zvýšen o 5 sec, mana cost o 100% a bylo by možné léčit jen živočišné a rostlinné jedy. Naopak aplikování jedu mobkama by bylo mnohem vzácnější až třeba jen šance 5% s každou ranou pro vyvážení.
avatar
Kayrean
Lovec dutohlavů
Lovec dutohlavů

Poèet pøíspìvkù : 105
Join date : 02. 07. 14
Age : 26

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Ardaren za Mon Jun 22, 2015 7:35 am

Klidně sem přispívejte dále (svoje návrhy), nemusí to skončit jen u tohoto. S Alastorem se na to v brzké době vrhneme.

_______________________________________________
My známe svá práva!
Lidi kdo je doopravdy znají většinou drží hubu!


ZURI MĚL PRAVDU: ARDATHOR!
avatar
Ardaren
Administrátor
Administrátor

Poèet pøíspìvkù : 325
Join date : 10. 09. 13
Age : 26
Postavy : Já nějaké mám?

Návrat nahoru Goto down

Re: First Aid

Příspěvek pro Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru