Lore koutek Grizzly Hills

Goto down

Lore koutek Grizzly Hills

Příspěvek pro Zaeyna za Wed Sep 09, 2015 9:39 am

Tento topic zakládám jako stručné informace k tomu, co se ve Grizzly Hills vlastně nachází. Hlavní důvod tohoto topicu je samozřejmě to, aby jsme se vyhnuli co nejvíce možným situacím, kdy by mohli nastat RP faily. Sekundární důvod je to, aby si hráči obohatili svoji znalost lore, pokud například příliš neoplývají znalostí angličtiny. Vše co zde bude uvedeno je volný překlad z internetové wikipedie wowwiki.wikia.com, pokud se zde bude nacházet výjimka, v tom případě bude zdroj uveden pod dané téma. S postupem času by se měl lorový koutek rozrůstat a proto prosím hráče, pokud Vás napadne jakákoliv zajímavost týkající se Grizzly Hills, co stojí za to přeložit, informujte mě nejlépe PMkou o daném tématu. Pokud naleznete nějakou sebemenší chybu v překladu, co by nesouhlasila s originálem, nebo se jednalo pouze o chybu gramatickou, nebojte se ozvat.


     
  1. Kmen Drakkari
  2. Taunka
  3. Tuskarr
  4. Vrykul
  5. Worgen


Kmen Drakkari


Kmen Drakkari trolů je kmen ledových trolů, původně ze Zul'Draku ve východním Northrendu s hlavním městem Gundrak. Je to vytrvalý kmen, který přetrvává i přes nepřátelství s říší Azjol-Nerub.

Na rozdíl od ostatních trolích kmenů, tahle skupina si stále uchovává část svého království v Zul'Draku. Jedná se o troly ve velikosti převyšující téměř ostatní druhy, v průměru osm stop (243,84 centimentru) vysoké.

Drakkari kmen je jedním z mála kmenů, které byly vyhnány z civilizovaných zemí z důvodu extrémních násilností a kruté povahy. Tito trolové sídlili na severu Kalimdoru, přispůsobeni jejich sněžnému podnebí a tvořili národ Zul'Drak. Po události "Rozdělení" (V originále "Sundering", pro neznalé se jedná o velkou explozi, která rozdělila kontinenty Azerothu do podoby, kterou známe dnes) Drakkari kmen pokračoval ve svém životě na mrazivém kontinentu Northrend. Od toho dne jsou zříceniny civilizace Drakkari roztroušeny po celém východním Northrendu.

Drakkari jsou bezohlední a divocí, které potěší jakákoliv bitva, dá se říct i bezdůvodná. Lov je též pro tento kmen velmi populární, jelikož syrové maso je primární část jejich stravy.

Taunka


Tento houževnatý a klidný národ zná příliš dobře všechna nebezpečí života v drsných a často smrtících pustin Northrendu. Po nějaké době se taunci přispůsobili, ale pouze tím, že nutili zemi a elementy, čímž si získávají jejich vůli. Vztah taunka k přírodě, na rozdíl od taurenských bratrů, je o neustálém boji a vytrvalosti. Taunkové jsou též rozdílní v tom, že se podobají spíše bizonům.

I když se taunci můžou zdát zarputilí, nebo dokonce lehce nepřátelští vůči outsiderům, ti, kteří je poznají, zjistí, že se jedná o angažovanou rasu přeživších, definovanou kolosálními srdci a neochvějným odhodláním.

Tuskarr


Tuskaři jsou mroží lidí, kteří žijí v Northrendu. Jejich domov je tvořen podél jižních pláží kontinentu, s osadami v Borean Tundře, Dragonblightu a Howling Fjordu. Tuskaří kultura je soustředěna kolem rybaření a lovu velryb. Tuskaří samice pěstují některé plodiny co rostou v tundře, během čehož také sbírají mnoho plodů a kořínků. Chov zvířat existuje v tuskaří kultuře, včetně chovu tučňáků jako hospodářských zvířat.

Tuskaři mají pevné tělo se silným trupem a širokými rameny. Nosí teplé kožešiny pod nepromokavým oděvem. Jejich hlavy jsou holé a téměř bez srsti s párem velkých klů směřujících dolů z jejich horní čelisti. Jejich hnědé tváře jsou přátelské a výrazné.

Jsou to jedineční rybáři, a lovci velryb. Jejich soběstačná ekonomika je založena na bohatství oceánu.  Ačkoli tuskaři dosud nemají organizovanou společnost, jejich vesnice leží po zledovatělých plážích a upozorňují na sebe svým ruchem stvořeným z aktivity a obchodu. Komunity se zajímají spíš o rybolov, chov zvířat a obranu, než o politiku. Rodina tuskarů je primární sociální struktura. Příbuzenstí obvykle zahrnuje tři generace jak ze strany matky, tak ze strany otce. Rodiny jsou označovány jako celek, takže za akci jednoho člena zodpovídá celá rodina.

Vrykul


Vrykulové jsou rasa skandinávského stylu půlobrů (half-giant) válečníků pocházejících z Howling Fjord, který se nachází na jihovýchodě Northrendu. Říká se, že v dávných dobách národ vrykulů obýval zemi jako obrovská a prosperující civilizace. Najednou však jednoho dne, bez varování, nebo vysvětlení, rasa vrykul zmizela, ponechávající pouze své opuštěné vesnice a chrámy. Poté, co Aliance začala obývat jejich území, se vrykulové opět vrátili.

Pod vedením krále Ymirona, tyto impozantní válečníci začali napadat osady Hordy a Aliance z pevnosti Utgarde Keep, nedaleko od Valgarde. Motivy vrykulů a pobyt behěm několika tisíc let, kdy byli ukryti zůstává nejasný, i když se později spojili s Lich Kingem, kterého přijali jako svého "Boha smrti".

Vrykulové jsou v přírodě brutální, slouží jim worgové (Tvorové podobní vlkům, avšak větší a s vyšším stupněm inteligence) a některé klany si zotročují  proto-draky, taktéž runová magie u nich není neobvyklá. Z důvodu nejspíše ponížení přestali mít rádi manuální práci.

Worgen


Pozn.: Tento článek se rozchází s oficiálním lore, jelikož Arugal ještě Arthasem oživen nebyl, avšak vzhledem k tomu, že jediní worgeni, kteří se právě z lidí měnili ve worgeny jen po západu slunce byli worgeni stvořeni Arugalem, pak se nemůže jednat o jiný druh. Taktéž si dovolím zmínit, že worgeni před Cataclysm nebyli schopni ovládnout svoji proměnu a všichni bez výjimek mají pevně dané přesvědčení zmateného zla. Touhle poznámkou chci upozornit na to, že by zdejší worgeni by neměli být schopni ovládnout svoji proměnu, protože se jedná o úplně jiný druh, než jsou worgeni typu Gilneas, jelikož worgeni z Gilneasu ovládli svou přeměnu jen díky night elfům a to právě až v lore Cataclysm.

Worgeni jsou velké vlčí bytosti, připomínající vlkodlaka, který chodí vzpřímeně, ale běhá po všech čtyrech. Dorůstají výšky 213,36 až 243,84 centimetru. Jejich váha se orientačně pohybuje mezi 113 až 136 kilogramy (250 až 300 liber).

Většina worgenů zůstává v jejich vlčích formách za všech okolností, ale experimenty mága Arugala vyústily v něco mezi člověkem a worgenem, kteří jsou jako worgeni viděni pouze za měsíčního svitu. Nosí s sebou temný, zkažený neklid, který roste kdekoliv, kde započnou lov, čímž se okolí změní v ponuré a temné.

Ur, mág Dalaranu, který dělal výzkum worgenů, avšak nikdy je nesvolal, zjistil, že worgeni pocházejí z temného a zrádného světa, kde není místečka, které by bylo bezpečné.

Frustrovaný zničením Dalaranu Pohromou a proti radě jeho vrstevníků, arcimág Arugal svolal armádu pomocí Urova výzkumu v pevnosti Shadowfang keep. Worgeni bojovali proti nemrtvým, ale rychle se obrátili i proti mágům samotným. Když pocítil Arugal vinu, zešílel a worgeny prohlásil za své děti a proklel obyvatelstvo vesnice Pyrewood, které se od té doby proměnilo ve worgeny, vždy když slunce zapadlo.

Později Arthas objevil činnost Arugala a přivedl ho zpět z mrtvých pracovat pro něj. To též znamená, že existuje mnoho worgenů, kteří jsou spojenci Pohromy a to zejména a právě v Grizzly Hills.

Sliny worgena přenáší nebezpečnou infekci, která se může projevit smrtící vůči těm, kteří jsou pokousáni. Pití worgení krve taktéž způsobuje infekci.


Naposledy upravil Zaeyna dne Fri Sep 18, 2015 11:37 pm, celkově upraveno 3 krát
avatar
Zaeyna
Pán jeskyně
Pán jeskyně

Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 30. 04. 15
Postavy : Syllaen

Návrat nahoru Goto down

Re: Lore koutek Grizzly Hills

Příspěvek pro Zaeyna za Mon Sep 14, 2015 12:41 pm

Vzhledem k nové možnosti hrát další normálně nehratelné postavy, byly nově do článku přidáni tuskaři a taunci, pokud bude zájem, můžu přidat i podrobnější informace k tuskarrům, jelikož je toho k nim dostupného opravdu mnoho.
avatar
Zaeyna
Pán jeskyně
Pán jeskyně

Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 30. 04. 15
Postavy : Syllaen

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru