Znovu survival RP?

Strana 1 z 3 1, 2, 3  Next

Goto down

Brali byste tuto alternativu k aktuální mezilokačce?

51% 51% 
[ 30 ]
12% 12% 
[ 7 ]
2% 2% 
[ 1 ]
7% 7% 
[ 4 ]
28% 28% 
[ 17 ]
 
Celkem hlasů : 59

Znovu survival RP?

Příspěvek pro Amaroth za Fri Oct 30, 2015 9:59 pm

Hello there little whelps,

jakkoliv jsem seknul s adminováním a GMkováním, nemám nic proti tomu se dále zabývat level designem a v případě WoWka tedy Noggitem. Několik lidí si postesklo, že jim chybí úplně původní začátky RP na Exodu, kdy neměli nic, jen to, co si vybojovali a vytvořili, přes equip, stavby až po guildy a pozice v nich. Exodus nedopadl nakonec moc úspěšně ze dvou hlavních důvodů, prvním byl samotný fakt, že se později otevřela Horda, která měla velmi silnou výchozí pozici a Alianci chtěla šikanovat takovým způsobem, že se Alianci jednoduše hodil v zájmu balancu support, čímž skončila éra "Máte jen to, co si vybojujete.". Dále zde také celou dobu visel fakt, že Exodus byl jen dočasnou lokací, kterou nikdo nechtěl udělat pořádně do detailů. Na příklad celý bestiář a veškerý NPC spawn se dělal na rychlo za jedno dopoledne, o nějakých lootech škoda mluvit.

Když se zpětně ohlížím na tuhle dobu, i mě se po ní po pravdě trochu stýská. A tak mě napadlo zrealizovat menší nenáročný projekt. Vše, co je za tímto souvětím, je pouze můj koncept a v závislosti na dohodě s Týmem nebo na vašich reakcích se může snadno změnit.


Jako základní mapu bych využil Nimerské ostrovy, s tím, že k původním 3 ostrovům přibude 4-5 nových. Veškerý původní spawn se smaže a nahradí jej subtropická/mírná vegetace, tedy prostředí sice teplé, ale ne vařící. Na ostrovech nebude žádná stopa jakékoliv civilizace, budou ležet v jakémsi Bermudském trojúhelníku, kde skupina náhle se objevujících krakenů nedávno začala potápět lodě. Trosečníci zůstávají na ostrovech bez viditelné šance se dostat ven, odkázáni jen na sebe, to, co mají u sebe, dary ostrovů a na trosky z lodí. Na ostrovech poroste řada různých bylin a hub (lootovatelných a s využitelnými efekty + zařazeny do profek) a taktéž se na nich bude vyskytovat rozmanité množství nejrůznějších zvířat. Ostrovy jsou blízko k sobě a jsou spojeny mělčinami, které i za přílivu jdou přebrodit, za odlivu i přejít suchou nohou (inRP, bude tam permanentně mělká voda). Pro pohyb po lokaci tedy nebude třeba lodí. Souš bude co do plochy asi 2x větší, než byly původní Nimerské ostrovy. Ohledně spellsystému, nevidím důvod, proč by měl být jakýkoliv systém učení se spellů za ZK či VZK a obecně jejich farmení. Hráči by měli výchozí kompletní spelly, se kterými by si vystačili. Ohledně profek, postačila by jediná, Kutilství, zahrnující výrobu jednoduchých zbraní, nástrojů, šípů, jednoduchého ošacení, kusů nábytku pro spawn i jídla.

Ohledně guild a frakcí - co si vytvoříte, to máte. Nebude důvod vám bránit v založení frakce. Nebude důvod vám bránit ve vymlácení se mezi sebou. Jednoduše - dělejte si, co chcete. Nejsilnější přežije, zákon džungle a přirozeného výběru. Co se týče doby a hratelných ras, lidé, trpaslíci, gnómové, orkové, trolové a tauři mi připadají jako samozřejmá solidní základna. Přidal bych noční elfy, vysoké elfy (ty bych viděl mnohem raději, než elfy krvavé). Ohledně nemrtvých, jejich zařazení mezi hratelné WoW rasy a členy Hordy jsem vždy bral jako jednu velkou alogičnost podloženou dost pochybnými vysvětleními, za kterými se skrývá spíš jen "Abychom udělali radost těm, co je rádi hráli ve W3.". Pokud si je ale vydupete, budiž. Ohledně draeneiů, pro skutečnost, že byli hned několikrát takřka vyvražděni a oni slavní jedinci žijící desetitisíce let jsou i mezi nimi extrémně vzácní a v konečném důsledku mi nepřijdou v ničem "rizikovější" než kterákoliv rasa elfů bych jim dal v klidu šanci. I tak bych (nejen kvůli nim) zavedl univerzální pravidlo, že žádná postava nesmí být starší 200 let. Nevidím sebemenší důvod, proč by běžní, neprověření hráči měli bez zvláštního povolení mít možnost RPit větší stáří postav. Na co vám sakra více let (u běžných postav) je...?

Ohledně roku a lorového zařazení - tady je to více méně zcela šumák. Jediné, co se podle roku reálně změní na dění na ostrovech bude jen seznam hratelných ras. Vytvořme ten a pak můžeme vybrat rok. Nahradilo by toto Grizzly, či by jelo obojí paralelně vedle sebe? Nevím. Mohly by vaše postavy z tohoto jít na Mythii? Nevím. Snad jsem zodpověděl podstatné otázky, ale kdyžtak se ptejte.

Pokud se tohle nesetká s podporou Týmu nebo s ohlasem u vás, je mi to celkem fuk. Nimerské ostrovy chci předělat tak či onak, a jestli se ta lokačka použije jen jako další dílek mého portfolia, nebo i tady, na tom moc nesejde.

Am.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro YereCZ za Fri Oct 30, 2015 10:24 pm

Pod podmínkou že tam nebudou homosexuální chary. Každopádně mě se ten nápad líbí, takové RP je super.


Naposledy upravil YereCZ dne Fri Oct 30, 2015 10:26 pm, celkově upraveno 1 krát
avatar
YereCZ
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 98
Join date : 15. 12. 13
Age : 20
Postavy : Dugorg - Truchlící vdova.

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Toren za Fri Oct 30, 2015 10:25 pm

YereCZ napsal:Pod podmínkou že tam nebudou homosexuální chary.
Evil or Very Mad
avatar
Toren
Domorodec
Domorodec

Poèet pøíspìvkù : 33
Join date : 06. 09. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Kelran za Fri Oct 30, 2015 10:25 pm

Co máš proti lesbickým worgenům?
avatar
Kelran
Lamač čupakaber
Lamač čupakaber

Poèet pøíspìvkù : 53
Join date : 27. 04. 14
Age : 23
Postavy : Kupa mrtvých hereticu.


Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Amaroth za Fri Oct 30, 2015 10:26 pm

To je problém komunity a GMs.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Noelle za Fri Oct 30, 2015 10:30 pm

Mám takovej pocit, že  když budeme mít volnost, buď to bude něco naprosto úžasnýho a nebo totální fail.
avatar
Noelle
Domorodec
Domorodec

Poèet pøíspìvkù : 40
Join date : 28. 03. 15

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Zaeyna za Fri Oct 30, 2015 10:34 pm

No, nápad je to zajímavý jen pár věcí, pokud by to byla náhrada Grizzly hills, tak se mi to moc nezdá, protože..

... druhá mezilokace není až tak dobrý nápad, jak se může zdát.. SW expedice a kirin tor půjde zase do háje, naštvaní by byli všichni, co investovali suroviny do staveb, i když bude wipe a jeden z hlavních problémů zůstává pořád.. Worgeni.
Líbilo by se mi to v případě, kdyby se udělal úplný wipe už teď a hráči si na Nimeru jako předlokaci mohli rozRPit postavy, ale myslím, že taková možnost tu není a pokud by byla, zase by byly problémy ve formě přemístění postav v RP a hlavně by se muselo pořádně začít dohlížet na odklánění se od lore v jakémkoliv směru.
avatar
Zaeyna
Pán jeskyně
Pán jeskyně

Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 30. 04. 15
Postavy : Syllaen

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Amaroth za Fri Oct 30, 2015 10:41 pm

Noelle napsal:Mám takovej pocit, že  když budeme mít volnost, buď to bude něco naprosto úžasnýho a nebo totální fail.
Souhlasím. Do jisté míry se vždy ten až moc zlý dá nechat sežrat zvěří, ale i tak je koncept z téhle strany rizikový. V lokaci z velké části budou chybět reálné RP páky proti hráčům.
Zaeyna napsal:SW expedice a kirin tor půjde zase do háje, naštvaní by byli všichni, co investovali suroviny do staveb, i když bude wipe a jeden z hlavních problémů zůstává pořád.. Worgeni.
Od toho je tu anketa a možnost vyjádřit různě velkou podporu či různě výrazný nesouhlas.
Zaeyna napsal:Líbilo by se mi to v případě, kdyby se udělal úplný wipe už teď a hráči si na Nimeru jako předlokaci mohli rozRPit postavy, ale myslím, že taková možnost tu není a pokud by byla, zase by byly problémy ve formě přemístění postav v RP a hlavně by se muselo pořádně začít dohlížet na odklánění se od lore v jakémkoliv směru.
Taková možnost by tu být mohla, ale to je plně v režiji stávajícího Týmu. Jakkoliv bych tento projekt technicky zařídil já, pořád by běžel pod hlavičkou Arathoru. Stavět nový web, fórum, projekt a kupovat další VPS se mi cokoliv jen ne chce.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Naxius za Fri Oct 30, 2015 11:06 pm

Podla mňa to hráči chcu preto lebo tam mali čo robiť. Mali tam questy, pár profiek, minibossov a take samozábavne veci. V Grizzly maju prázdnu plochu dokonca tam ani nemôžu kupovať spelly lebo questy nedávaju zk. ( Ja za to nemôžem) Very Happy
K lesbeniu: Hráči nemaju čo po nociach robiť bez farmingu tak súložia.Naučte sa to ignorovať.
Je to stále lepšie ako afkovať pri ohničku.
Alebo to môžeme vybanovať ako ničenie lore a poleti 50% serveru Very Happy
Celkom pekne by bolo ísť podla blizzu: Horda vs Alicke frakcie.

Jo a jedno male plus. Teoreticky sa tam da pridať aj HD patch ćím menej npc tým rýchlejšie to ide prerobiť.
avatar
Naxius
Game Master
Game Master

Poèet pøíspìvkù : 36
Join date : 17. 05. 14
Age : 25
Postavy : Teron: Nositel pokoja

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Kayrean za Fri Oct 30, 2015 11:45 pm

Mě se to líbí... ale už první problém je hned na začátku...
" Na ostrovech poroste řada různých bylin a hub (lootovatelných a s využitelnými efekty + zařazeny do profek)"
Ze současného týmu nikdo neumí dělat proffky a co se lootů týče, tak tam to možná bude na podobné úrovni.

Každopádně by bylo příjemné být někde zase jinde a moci tam něco dělat. Něco, co skutečně bude vidět a ne jen sedět u ohně, pojídat bobule a občas se nechat pokousat wugenem. A myslím že budu mluvit za většinu, když řeknu že bude lepší cokoliv, než současný stav / lokace.

Co se ras týče: lidi, vznešený ucha, trpaslíci - s tím nemám problém. Noční ucha a draenei... no pokud to má bermudskej trojúhelník, tak asi jo. Hordy se trošku bojim v tom ohledu, že zase bude bordel a řeči, že horda něco (ne)má. Nemrtví snad jen jako společníci nějakého nekromanta, a gnomové... Shanx mi gnomy tak znechutil, že je mám chuť vraždit na potkání, takže asi tak Smile To samé platí i o wugenech. Nechci se dotknout nikoho ze současných hráčů, ale nemyslím si že roztomilá, chlupatá štěňátka, co se ráda tulí a mazlí... která jsou agresivní jen když se jim chce, a v moment kdy se to stane jsou z nich chlupatí polobohové... by tu měli co dělat.

Co se spellů týče, tam je to trošku složitější, protože se najde plno lidí, kteří jsou schopni tvrdit, že jejich postava umí vše, co mají ve spellbooku. A to i postava s played time 5 minut. A pak se může stát, že taková postava bude chtít zabít místní veterány, a jelikož bude mít full spelly, bude to vysoce pravděpodobné, případně spálí půlku ostrova, protože může. Polo-božských postav už tu bylo dost.
Proto by bylo fajn udělat "balanc" takový, aby nebylo nic přehnaně OP, ani hráči. Například nějakej pštros nebude dávat po 120 dmg, když průměrný počet HP je kolem 600, a naopak ten pštros nebude s tímhle dmg mít 2000HP, když průměrný hráč má dmg ještě menší jak těch 120.

Pokud by se našel někdo, kdo ty profese dovede, tak by bylo super zase vidět kutilství, možná trošku více rozšířené než bylo do teď a obohacené o oblečení (ušetřila by se práce s LW a tailoringem). Zmíněný herbalismus a alchymie spojená s FA v jednu profesi by v tomhle prostředí taky dost sedly. Cooking by nebyl od věci za předpokladu, že se maso neomezí jen na low, medium a high quality. Na takových ostrovech musí být plno jídla a plno způsobů jak to jídlo (a možná i pití) zpracovat. Možná by neuškodil i nějaký primitivnější enchanting, kdy by na ostrově v bermuďáku byly nějaké krystaly, díky kterým by bylo možné vytvářet dočasná očarování, ať už podporující bojové statistiky, výdrž, nebo dovednosti proffesí. Možná by to bylo i více vysvětlitelné v RP než sockety. Ty sockety by mohly být jako součást kutilství, stejně jako zbývající profese. A plánky by se buď daly získat náhodně z těch trosek lodí, nebo pokud by si někdo chtěl vyhrát, tak předělat research z inscription na tyhle plánky. Smile

Víc toho nevymyslím, snad je to pro vás alespoň z části přijatelné a nechytnu zase hate Very Happy
avatar
Kayrean
Lovec dutohlavů
Lovec dutohlavů

Poèet pøíspìvkù : 105
Join date : 02. 07. 14
Age : 26

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Esaias za Sat Oct 31, 2015 12:09 am

Já Exodus bohužel vidím jako ten největší fail, a to nejhorší, co mě kdy na RP scéně potkalo...a ten pocit se celkem vlekl i přes Erutii. Sad
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Arenol za Sat Oct 31, 2015 12:30 am

Co vím tak Exodus se zrušil kvůli tomu aby se tolik neroztahovalo RP a teď uděláme Exodus 2.0. aby se manuálně způsobilo to čemu se tímhle právě zabránilo, což mi trochu nedává smysl. Zrovna když všichni chcou aby se RP koncentrovalo na jedno místo tak ho roztáhneme až bůh ví kam. Kromě toho pokud chápu, chceš technickou podporu momentálního GM teamu nebo na tomto ,,mini" projektu chceš pracovat sám pod záštitou Arathoru? Pokud první možnost, tak mi to přijde zbytečné zdržování a okrádaní se zase času o ten který se může věnovat Mythii, už kvůli tomu byly nabráni PJové kteří se mají starat o mezilokaci aby se GMka mohli plně soustředit na dokončení Mythie. Tudíž i když by se mi něco takového vcelku líbilo, postrádá to absolutní smysl a jde to proti všemu čemu co se zde snažilo až do teď eliminovat.
avatar
Arenol
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 127
Join date : 22. 06. 14
Age : 22
Postavy : Arenol, Arenol, Arenol

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Tattoo za Sat Oct 31, 2015 12:49 am

YereCZ napsal:Pod podmínkou že tam nebudou homosexuální chary.

To už se probuď, tady jseš v Česku. A rozhlédni se. Podíval ses? Žádná sláva, co?  Wink
Ale to, co jsi napsal níž - s tím souhlasím.

_______________________________________________
Prosba, závada či dotaz ohledně fóra? Napište mi PM.
Mimo provoz
avatar
Tattoo
Moderátor
Moderátor

Poèet pøíspìvkù : 301
Join date : 27. 09. 13
Postavy : - Tharg, Wor'gash

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Amaroth za Sat Oct 31, 2015 12:56 am

Kayrean napsal:Ze současného týmu nikdo neumí dělat proffky a co se lootů týče, tak tam to možná bude na podobné úrovni.
Minimálně Dalve by uměl. Každopádně, současný drak to udělá za 2-3 odpoledne a udělá to i sám. Nic proti současnému Týmu.

Kayrean napsal:Hordy se trošku bojim v tom ohledu, že zase bude bordel a řeči, že horda něco (ne)má
Álhe. Mnohem více bych se bál až příliš bujaré snahy se vyvraždit navzájem s Aliancí aneb Garroshování.

Kayrean napsal:Co se spellů týče, tam je to trošku složitější, protože se najde plno lidí, kteří jsou schopni tvrdit, že jejich postava umí vše, co mají ve spellbooku. A to i postava s played time 5 minut. A pak se může stát, že taková postava bude chtít zabít místní veterány, a jelikož bude mít full spelly, bude to vysoce pravděpodobné, případně spálí půlku ostrova, protože může. Polo-božských postav už tu bylo dost.
Že všichni budou mít plné spelly bylo myšleno plné ve vztahu k seznamu spellů, které budou dostupné. To neznamená, že každý mage bude mít Rain of Fire. To znamená, že každý bude mít už na začátku dostatek spellů na to, aby pálil pohodlně plné rotace a dokázal si s nimi bez potíží vystačit. Spelly typu summony démonů, tame beast apod. - tedy ty, které nelze považovat za základní - půjdou stranou a nechal bych je jen na žádosti. Ohledně scalingu síly postav, vážně o RP síle postavy někdy někde rozhodovaly nafarměný spelly? Vždy mělo hlavní roli to, jaký respekt měl daný hráč vybojovaný/vyřvaný, případně co mu dovolilo GMko. Ale že jeden má Lightning Bolt na ranku 3 a druhý na ranku 4 a dává s ním o 10 víc dmg, to jsem vážně ještě nezažil, že by rozhodovalo (v RP).

Kayrean napsal:Proto by bylo fajn udělat "balanc" takový, aby nebylo nic přehnaně OP, ani hráči. Například nějakej pštros nebude dávat po 120 dmg, když průměrný počet HP je kolem 600, a naopak ten pštros nebude s tímhle dmg mít 2000HP, když průměrný hráč má dmg ještě menší jak těch 120.
PvE balanc mobek je ještě celkem maličkost. Chci držet v lokaci hlavně drobnější zvěř, kterou půjde rozumně ulovit, ale i pár větších predátorů, kterým bude rozumné se vyhnout (alespoň když jste sami). Ekonomiku chci založit hlavně na tom, že hráči shánějí a vyrábějí věci, které reálně potřebují do RP. Pokud pokillíte 100 bobrů, na co vám to bude? Abyste vyrobili 100 čepic z bobří kůže? Super, co s nimi? Nic děcka. Budu chtít držet v oběhu co nejméně peněz. Repair costy můžu minimalizovat, a pokud nebudou vendoři/nebudou prodávat nic moc zajímavého až na totálně nejnutnější minimum, zůstanou hráči odkázáni na výměnný obchod. To už je trochu extrémní scénář, který v praxi nemusí dobře fungovat, ale ta možnost zde je.


Ohledně ostatních profek, budete si muset vystačit bez kovů (nejvýš tak vytaháte hřebíky z vraků lodí). Kůže použít můžete, na to bude nějaké rozumné ošacení, stejně tak bude na ostrově růst len. Vařit pochopitelně půjde také, a to jak jídlo, tak elixíry. Nicméně, byl bych velice opatrný s tím, jaké rostliny a jaké houby používáte. Držel bych se vážně klidně jen jediné profky, Kutilství, která by zastřešovala tohle vše. Budete vše dělat na koleni, s primitivními nástroji a bez odborné asistence řemeslníků (až na ty z vás, kteří budou RPit řemeslníky, což je stejně vždy menšina hráčů) a beztak jen s omezenými nástroji. Nástroje budete také potřebovat sehnat či vyrobit. Můžete umět vyrobit celý lněný set, ale k čemu vám to bude, když nebudete mít cestu, jak ze lnu získat lněnou látku...

Arenol napsal:Co vím tak Exodus se zrušil kvůli tomu aby se tolik neroztahovalo RP a teď uděláme Exodus 2.0. aby se manuálně způsobilo to čemu se tímhle právě zabránilo, což mi trochu nedává smysl. Zrovna když všichni chcou aby se RP koncentrovalo na jedno místo tak ho roztáhneme až bůh ví kam. Kromě toho pokud chápu, chceš technickou podporu momentálního GM teamu nebo na tomto ,,mini" projektu chceš pracovat sám pod záštitou Arathoru? Pokud první možnost, tak mi to přijde zbytečné zdržování a okrádaní se zase času o ten který se může věnovat Mythii, už kvůli tomu byly nabráni PJové kteří se mají starat o mezilokaci aby se GMka mohli plně soustředit na dokončení Mythie. Tudíž i když by se mi něco takového vcelku líbilo, postrádá to absolutní smysl a jde to proti všemu čemu co se zde snažilo až do teď eliminovat.
Roztahávání RP se koná jen sotva, jedna skupinka ostrovů nalepených na sebe, mezi kterými se dá přebrodit? To není roztahaná lokace. Jsou to jen Nimerské ostrovy (trochu zvětšené) a nic víc. Práce GMT to nevyžaduje, udělám to sám, během +- 2 týdnů bych to zvládnout měl. Údržba nebude nic náročného, jelikož si stejně povedou všechno hráči sami, půjde vlastně jen o spawn, který nepůjde uhnat Kutilstvím. A ještě zpět k roztahávání, survival se otevře zcela jistě jen když o něj bude opravdový zájem, tzn. po jeho případném otevření se na něj stejně přelije většina hráčů, protože bez většinového zájmu se neotevře. Pokud bude mít Grizzly populace 0 a survival se udrží, stejně nevěřím, že by se Grizzly nechalo běžet dlouho. Jen osobní názor.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Arenol za Sat Oct 31, 2015 1:18 am

Roztaháváním RP jsem myslel hlavně to že se zde v podstatě otevírá nový projekt, možná jsem to špatně napsal, nemyslím tam ale spíše po serverech a pokud by to prošlo, tak by to bylo stejně jen dočasné řešení, ne? Na Mythii se ty postavy stejně z 99% nepřevedou a dost lidí nadávalo na to že mají začínat zase od znovu, což by v tomhle případě museli dokonce 2x, tady a později na Mythii. A minimálně ze začátku bude Grizzly 0 a survival všechno, protože tak je to u každého nového projektu.
avatar
Arenol
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 127
Join date : 22. 06. 14
Age : 22
Postavy : Arenol, Arenol, Arenol

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Quentin za Sat Oct 31, 2015 8:53 am

Uplně zbytečná snaha, když si vezmu survival RP v české komunitě.

Flame, úchylárny, amatérský gangy, úchylárny a zase flame. Pamatuji si to, když se na Exodu válčilo s hordou. PLS no more, mimochodem souhlasím s Arenolem, takže jděte s WIPEM do háje, stejně příjde já to vím ale dokud můžu hrát za své staré chary, tak budu jedině rád.
avatar
Quentin
Mythijský agresor
Mythijský agresor

Poèet pøíspìvkù : 249
Join date : 28. 05. 14
Age : 24
Postavy : Sexlord

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Toren za Sat Oct 31, 2015 9:13 am

Na Arathor to je asi nevhodné (tím myslím v celkovém konceptu náhrady jakési prelokace a zároveň i dle mého názoru pro komunitu jako celek), nicméně myšlenka to je dobrá, i já jsem ji měl naposled tak rok zpět v hlavě, tudíž bych to celkem rád viděl.
avatar
Toren
Domorodec
Domorodec

Poèet pøíspìvkù : 33
Join date : 06. 09. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro walteer za Sat Oct 31, 2015 9:27 am

Prostředky na to máte, o tom žádná. Problémem je ale místní komunita, která by ze survival RP jak má být, udělala hotel paradise. Do týdne tam máte vodní dýmky, sametové polštářky, lesbické harémy a bůh-ví co ještě. V tom je ten problém.
avatar
walteer
Mythijský agresor
Mythijský agresor

Poèet pøíspìvkù : 247
Join date : 13. 11. 13
Age : 21
Postavy : Zurithan, Melvin, Vendrick, Srizz, Marvin.

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Amaroth za Sat Oct 31, 2015 9:42 am

Toren napsal:Na Arathor to je asi nevhodné (tím myslím v celkovém konceptu náhrady jakési prelokace a zároveň i dle mého názoru pro komunitu jako celek), nicméně myšlenka to je dobrá, i já jsem ji měl naposled tak rok zpět v hlavě, tudíž bych to celkem rád viděl.
To je možné, jak říkám, ani Tým se zatím nijak nevyjádřil. Nový projekt ale dělat nechci, moc práce a také moc dalších výdajů. A já do RP scény už nechci vrazit z vlastního ani korunu. Maximálně bych tak mohl udělat sbírku, což by mi bylo po pravdě trochu trapný.

walteer napsal:Prostředky na to máte, o tom žádná. Problémem je ale místní komunita, která by ze survival RP jak má být, udělala hotel paradise. Do týdne tam máte vodní dýmky, sametové polštářky, lesbické harémy a bůh-ví co ještě. V tom je ten problém.
Jak chceš mít ve hře něco, co nebude v Kutilství a tedy se to tam nebude moci spawnout jinak než prostřednictvím GM commandů? Buďto chceš narážet na GMT, ne na komunitu, nebo mi tohle jednoduše nedává smysl. Pokud tohle byl jen nešťastný příklad a myslíš na širší spektrum skutečnosti - možné je vše. Jak se k situacím přistupuje je vždy na hráčích, ale pokud mají před nosem opravdu nekompromisní skutečnost, že co si nevydřou nebo neseženou, to mít nikdy nebudou, zapojí se úplně jinak, než když jim nad hlavou visí třeba jen teoretická šance, že něco budou mít i zadarmo, bez toho, že by se snažili a bez toho, že by brali nějaké před ně postavené problémy vážně.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro walteer za Sat Oct 31, 2015 9:45 am

Narážím obecně navšechno. GMka nejsou součástí komunity? Soudnost některých (co se týče těchto věcí) Je bohužel nižší, než jiných.

Najít odůvodnění už není problém. "Dovezla to kupecká loď", "Vyplavalo to s přílivem v nějaký bedně", "Nedaleko ztroskotala loď a tohle tam bylo".
avatar
walteer
Mythijský agresor
Mythijský agresor

Poèet pøíspìvkù : 247
Join date : 13. 11. 13
Age : 21
Postavy : Zurithan, Melvin, Vendrick, Srizz, Marvin.

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Amaroth za Sat Oct 31, 2015 9:50 am

Stačí rozlišovat otázky "Proč by mohlo?" a "Proč by bylo třeba?". Pokud pochybuješ o soudnosti GMT a nemáš v ní důvěru, není mi úplně jasné, co tady pořád ještě děláš. Jen tak bokem. Případně proč nepodáváš konkrétní stížnosti na konkrétní lidi konkrétnímu člověku, který s tím něco může udělat, ale místo toho chceš odepisovat nějaké plány jen na základě toho, že nevěříš lidem, kteří by do nich navíc ani moc nezasahovali, jelikož mají a měli by mít jinou práci. Projekt je tak i koncipován, aby nevyžadoval pozornost GMT. Bude žrát dál unikátky a žádosti o spawn (podávané nakonec dost možná stejně mě, jelikož patch držím já, tedy alespoň aktuálně ano) a tím to tak hasne. + přihazuju i podmínku, že mi nevadí updatovat mapu v patchi, ale na modely a textury můžete zapomenout, a na DBCčka taky, pokud nepůjde jen o fixy bugů.
avatar
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 25
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Tattoo za Sat Oct 31, 2015 11:28 am

Walt na to náhodou narazil správně. Je nutný si zamíct před vlastním prahem a pak až vytírat chodbu. Hold, každý má své klady a zápory. Mínusy některých v Týmu se právě úzce týkají s tím, co Walteer zmínil. A není to zrovna dávno, co jsem na tyhle nevýhody apeloval a snažil se prosadit způsob, jak třeba zamezit takovému vyjebávání ve hře. Jenom že vedení to neschvaluje a byl tam snad jen jeden člověk, který se za mě postavil. (hráče nepočítaje)

Já osobně tvůj návrh neodsuzuju, ve skutečnosti je dobrý - hodně. Vymlouvám se ale na lidi, se kterými bych měl hrát, což mě dostává do slepé uličky. Já už vlastně ani nevím, s kým bych hrál a jestli vůbec chci, natož se pustit do survival RP, kde je vše víc na tělo. A pokud tenhle názor sdílí víc lidí než je číslo pět, tak je to špatný. Ale kdo ví, já nejsem znalec.

_______________________________________________
Prosba, závada či dotaz ohledně fóra? Napište mi PM.
Mimo provoz
avatar
Tattoo
Moderátor
Moderátor

Poèet pøíspìvkù : 301
Join date : 27. 09. 13
Postavy : - Tharg, Wor'gash

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Xandria za Sat Oct 31, 2015 11:50 am

Zní to krásně. Ale podle mě utopie. Survival RP na herní platformě jako wowko nebaví nikoho moc dlouho. Buď chtějí hráči vidět nějaký progress svých snah (Čili brzo budeme na Exodu) a nebo se to bude držet uměle nízko a to všechny otráví. To už bych byl radši aby se vrátil zpátky Exodus a řeklo se:Všechna ta odporná Erutie byla jen noční můra. Koncil je tu stále ale ještě pořád jako Horda a ne nemaj na to aby rozjeli novou apokalypsu, stále je to ten skvělej nápad že to je ta zlá horda z Warcraftů 3. Stejně bylo ověřeno praxí, že dokud byl Exodus tak Erutie byla prázdná a nikomu se tam nechtělo krom uniq charů co tam měli nějakou funkci a všichni vesele a šťastně RPili na tom malém ostrůvku a ten velký brali jen jako zajímavost Very Happy
avatar
Xandria
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 268
Join date : 23. 11. 14
Age : 27
Postavy : Xandria Vinifred Anor'amaurea - Umělkyně, řemeslnice, anarchistka, rebelka, coura.

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Esaias za Sat Oct 31, 2015 11:53 am

Xandria napsal:Všechna ta odporná Erutie byla jen noční můra. Koncil je tu stále ale ještě pořád jako Horda a ne nemaj na to aby rozjeli novou apokalypsu, stále je to ten skvělej nápad že to je ta zlá horda z Warcraftů 3.

Tohle by byla noční můra... Very Happy
avatar
Esaias
Bouřlivec
Bouřlivec

Poèet pøíspìvkù : 445
Join date : 18. 10. 13

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Xandria za Sat Oct 31, 2015 11:59 am

No já nevím. Mě ten nápad s Koncilem jako původním přišel hodně super a bylo škoda že se to tak rychle zkazilo megalomanstvím. Blokáda? Super! Vojna? Super! Pamatuju si na tu atmosféru. Svým způsobem to byl survival i s tím městečkem. Bylo kam se rozvíjet a co dělat. Bylo to prostě fantasy, ale ne přestřelené, byly tam zajímavé záhady. ... no vědět že osvobozením Argetlisu se odstartuje Koncil -> Legie a zničení Exodu protože je příliš oblíbený tak by ty lodě zapálila Very Happy
avatar
Xandria
Storyteller
Storyteller

Poèet pøíspìvkù : 268
Join date : 23. 11. 14
Age : 27
Postavy : Xandria Vinifred Anor'amaurea - Umělkyně, řemeslnice, anarchistka, rebelka, coura.

Návrat nahoru Goto down

Re: Znovu survival RP?

Příspěvek pro Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Strana 1 z 3 1, 2, 3  Next

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru