Změny ve spellsystému
+11
Alastor Strix'Efuartus
Zorak
Esaias
Kayrean
Mizérie
NettoAnimo
Vardek
saramath
iliarcz
Dreamcatcher
Amaroth
15 posters
Strana 2 z 2
Strana 2 z 2 • 1, 2
Re: Změny ve spellsystému
Áno Sealy sú. Lenže fungujú napríklad Seal of Righteousness že dáva po 12 holy damage. Justice dáva pravdepodobnosť stunu. Ja som mal skôr na mysli niečo ako + xx attack alebo hit ratting a podobne.
NettoAnimo- Sběrač šišek
- Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 24. 10. 14
Age : 23
Postavy : Gerrith Grarlorn- Paladin svetla
Nuniz- Inžinier
Garrob Bloodthirsty- R.I.P
Re: Změny ve spellsystému
Ještě bych se vrátil k paladinům. To dělení na retri, prot, holy je zbytečnost. Paladin je komplexní a tak, jak je to nyní, že každý paladin má nárok na stejné spelly, jen si upraví zaměření podle sebe dle talentů, to je dle mě dostačující. Jediné co by bylo fajn, kdyby se přidal jeden dva melee spelly navíc. Gerrithe sealy a blessy jsou přesně na to co by jsi chtěl navíc. O co Světlo poprosíš a jak poprosíš je věc už čistě rp, jelikož máš v sealech a blessech dosti na výběr.
Vždycky sem byl proto, aby paladinové byli hero classa na svolení gm teamu, jelikož lidé mají tendence si je zakládat, jen protože warr jim připadá moc obyčejný a podle toho to pak vypadá i v rp. Minimálně by to chtělo alespoň u nově založených paladinů nedávat spelly s healem, holy efektem a tak podobně (na to by se hodily nějaké ty melee spelly), a také omezit získání dalších spellů například reputací u frakce Církve nebo tak podobně. Aby se k tomu člověk opravdu musel dostat skrz rp a naučil se, jak paladina rpit správně.
A poslední věc to se týče i ostatních class. Mělo by se zrušit dávání spellů jen na základě, aby se vyvažovalo pve. Všechny spelly, které se postavy naučí, by měli mít rp základ a jít použít v rp. Pokud jsou některé spelly moc OP, že nestačí ani, když si na ně člověk našetří tunu VZK, pak by mohli být na požádání jako unikátky, aby team měl přehled kdo na takový spell má nárok. (Například všemi nenáviděná bublina u paladina, která by měla být v rp použitelné, má lore základ, ale všichni s tím mají problém. Bublující mágy ovšem již nikdo neřeší )
Vždycky sem byl proto, aby paladinové byli hero classa na svolení gm teamu, jelikož lidé mají tendence si je zakládat, jen protože warr jim připadá moc obyčejný a podle toho to pak vypadá i v rp. Minimálně by to chtělo alespoň u nově založených paladinů nedávat spelly s healem, holy efektem a tak podobně (na to by se hodily nějaké ty melee spelly), a také omezit získání dalších spellů například reputací u frakce Církve nebo tak podobně. Aby se k tomu člověk opravdu musel dostat skrz rp a naučil se, jak paladina rpit správně.
A poslední věc to se týče i ostatních class. Mělo by se zrušit dávání spellů jen na základě, aby se vyvažovalo pve. Všechny spelly, které se postavy naučí, by měli mít rp základ a jít použít v rp. Pokud jsou některé spelly moc OP, že nestačí ani, když si na ně člověk našetří tunu VZK, pak by mohli být na požádání jako unikátky, aby team měl přehled kdo na takový spell má nárok. (Například všemi nenáviděná bublina u paladina, která by měla být v rp použitelné, má lore základ, ale všichni s tím mají problém. Bublující mágy ovšem již nikdo neřeší )
Mezin666- Sběrač šišek
- Poèet pøíspìvkù : 93
Join date : 27. 06. 14
Age : 32
Postavy : Mallen
Strana 2 z 2 • 1, 2
Strana 2 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|