Arathor RP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Výročí

Goto down

Výročí Empty Výročí

Příspěvek pro Amaroth Wed Jan 15, 2014 1:07 am

Slyšte, slyšte!
My, král Anerin Arathorský, první našeho jména, vyhlašujeme, že k příležitosti 20. výročí naší a královniny svatby a nastoupení našeho majestátu na trůn pořádáme o sobotě a neděli turnaj rytířského klání. Souboje nechť začnou v obou dnech o 6 hodině veřerní, v sobotu dojde k utkání se spodiny, v neděli urozených. Vítěz první kategorie si odnese 1 zlatý, vítěz kategorie druhé 1 zlatý a 50 stříbrných. Po celou dobu obou klání bude vedle kolbiště hodovní stůl, kde může každý sníst a vypít tolik, kolik se do něj vejde. Hudbu obstará skupina bardů známá jako Křížek. Zván je veškerý lid Arathorský, aby touto oslavou vzdal hold našemu majestátu a síle Arathoru. Kdo si potřebuje na souboje zapůjčit výzbroj, nezaplatí výjimčně nic, zápisné je během tohoto turnaje taktéž z naší neskonalé milosti odpuštěno.


Sice tomu není až tak dávno, co se uspořádal poslední turnaj, nicméně nyní jsme poučeni z pár chyb, kterých jsme se během toho prvního, co byl "na zkoušku" dopustili. Pokud se mi podaří do víkendu sestavit fungující systém pro šermířský souboj, bude uskutečněn ten (minimálně v sobotu v klání otevřeném všem). Tady bych chtěl říct, že nápady zatím moc nemám. Ocenil bych jakékoliv návrhy, pište mi je případně a ideálně sem na fórko do PM, tam se mi nic neztratí, na rozdíl od chvílemi přespamovaného skypu či whispu ve hře. V obou dnech budu od 17:00 sedět u kolbiště a přijímat zápis soutěžících, zápis se v 17:45 UZAVŘE a již nebude možné se přihlásit, abych měl čas sestavit tabulku/pavouka. Znovu říkám - pokud vymyslím nebo od někoho dostanu odsypávající, pěkný, rychlý a spravedlivý systém duelů do turnaje, bude šerm, jinak budou dřevce. PvP duely už mohu předem prohlásit za nepoužitelné, pokud by se nezúčastnili jen warrové (schopné roguny by jim měly být poměrně důstojnými soupeři ale... ale.).


Naposledy upravil Amaroth dne Sat Jan 18, 2014 5:07 pm, celkově upraveno 1 krát
Amaroth
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 30
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Výročí Empty Re: Výročí

Příspěvek pro Amaroth Sat Jan 18, 2014 1:32 am

Soubojový systém pro šerm byl dokončen a je k přečtení na Wiki, pro jistotu jej však zkopíruju i sem.:

Během šermířských klání je povoleno používat kožené, lehké i těžké zbroje. Jsou používány obvykle speciální turnajové, které jsou vždy k zapůjčení. K boji se používá výhradně turnajový meč, který odpovídá těžšímu meči jedenapůlručnímu. Má zaoblenou špičku a otupenou čepel, taktéž má zkrácenou záštitu. Během boje je povoleno vše vyjma házení zbraně, nicméně body se počítají pouze za zásah čepelí meče. Jakékoliv údery tedy nejsou nikterak hodnoceny.

Nyní k samotnému soubojovému systému. Na začátku si bojovníci rollnou, kdo začne. Tento roll má pouze "kosmetický" výsledek, jeho vítěz nezískává absolutně žádnou výhodu. Ten, kdo začíná, se stává útočníkem, vrhá se na obránce a zasype jej celkem třemi útoky. Obránce se snaží útok vykrýt, nicméně pokud je šikovný a daří se mu, může se mu během obrany zadařit i protiútok. Souboj vyhrává ten, kdo jako první nasbírá 5 bodů. 1 bod se získává za zásah končetiny, 2 body za zásah trupu a 3 body za zásah helmy.

Ke každému útoku i obraně je hozen 1 standartní roll 1-100. Nositelé kožených zbrojí dostávají +10 do útočných a -10 do obranných rollů, nositelé těžkých (plátových) zbrojí -10 do útočných a +10 do obranných, nositelé lehkých (kroužkových/šupinových) zbrojí nedostávají žádné bonusy. Bodové ohodnocení je pak řešeno následovně.:

Útočník převyšuje obránce rollem o...
25 - 1 bod pro útočníka, zásah končetiny
50 - 2 body pro útočníka, zásah trupu
75 - 3 body pro útočníka, zásah helmy

Obránce převyšuje útočníka rollem o...
25 - 1 bod pro obránce, vykryl a zasáhl protiútokem končetinu
50 - 2 body pro obránce, vykryl a zasáhl protiútokem trup
75 - 3 body pro obránce, vykryl a zasáhl protiútokem trup

Na závěr bych chtěl dodat, že bychom všichni, kdo se chtějí turnaje zúčastnit, ocenili, kdybyste se snažili minimalizovat délku svých emotů. Nepište slohy, berte v potaz, že každý souboj může hravě zabrat i kolem 10ti úderů a že je třeba stihnout za jeden večer něco kolem desítky soubojů. Když si to spočítáte, máte 1,2 minuty na emote, kdybychom chtěli vše stihnout za zdlouhavé 2 hodiny a kdybych nepočítal dobu, než se další soutěžící dostane do zbroje a na bojiště. V ideálním případě bych chtěl stíhat jeden duel za cca 5 minut. Zkuste tomu přizpůsobit tempo všeho, co budete na turnaji dělat, ať to trochu odsýpá.
Amaroth
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 30
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Výročí Empty Re: Výročí

Příspěvek pro Amaroth Sat Jan 18, 2014 3:06 pm

A ještě jeden update, tentokrát hodím jen link, zveřejnil jsem systém vyřazování a určování vítěze.:
http://cs.arathor.wikia.com/wiki/Syst%C3%A9my_vy%C5%99azov%C3%A1n%C3%AD

Případné připomínky k tomuto systému i k soubojovému systému jen uvítám, někdo může mít lepší nápad.
Amaroth
Amaroth
Stvořitel
Stvořitel

Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 30
Postavy : Ignie

Návrat nahoru Goto down

Výročí Empty Re: Výročí

Příspěvek pro Sponsored content


Sponsored content


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru

- Similar topics

 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru