Rok za námi, čas na otevření Erutie!
Strana 1 z 1
Rok za námi, čas na otevření Erutie!
Hello there little whelps,
za zvuku famfár bych chtěl zavzpomínat na celý rok, který je za námi. Server se otevřel 14.12.2013 po takřka třech měsících vývoje jako projekt zaměřený spíše na non-magic šlechtické RP, a jak nejspíše všichni víte, populaci si s tímto neuměl držet. Dělali jsme dost věcí špatně a měli jsme tehdy silnou konkurenci, ale nevzdali jsme to a stále jsme zde, se zcela novou lokací a návratem k Mythijským kořenům. Na těch vlastně opravdu stojíme, protože kostra loru a také základní vymodelování terénu bylo na Erutii děláno původně pro Mythii a já jsem pouze vytáhl ze skříně zapomenutý, sotva rozdělaný projekt a společně s Týmem jsem se jej rozhodl dokončit. Dodělání nám trvalo, přiznejme si, dlouho. Průtahy zapříčinilo hlavně zaměření se na expanze Exodu a Nimeru, přičemž úplně původně nebyla ani jedna z těchto lokací vůbec plánována. Někam jsme vás ale holt šoupnout po dobu vývoje museli, Arathi bylo mrtvé. Díky tomu jste měli kde a co hrát po celý rok, i když jste museli déle čekat na dnešní den. Na druhou stranu jsem se zejména já mohl za ten rok posunout na úplně jinou úroveň umění moderně nazývaného level design a Erutia tak přichází ne v kvalitě prvního Exodu, ale v kvalitě dnešní, jakou už můžete znát hlavně z bohužel doposud nevyužívaného Gar’thalu.
Čekali jste skoro 3/4 roku na den, kdy se konečně rozhodneme ohlásit otevírání ostrova Erutia, s jeho přinejmenším 5 kilometrů dlouhým obvodem. Horda už mohla inRP zaznamenat plán náčelníka Kaginara zaútočit dne 21.12. na blokádu kolem Argetlisu, a Aliance bude o tomto plánu neprodleně zpravena také, aby zvážila připojení se k akci. Srdečně vás zvu na event, který se bude konat dne 21.12. od 18:00, kdy se pokusíme společnými silami otevřít volnou námořní cestu do elfského přístavu. Otevření Erutie a Argetlisu však proběhne až 28.12., jakkoliv je to nepříjemné, je to, bohužel, nutné, pokud chceme otevřít Erutii tak, abychom se za ni nemuseli vůbec stydět.
Na závěr bych chtěl jmenovitě poděkovat všem členům Týmu, kteří to tady se mnou táhnou už od Arathi a dokázali mě i hráče přežít tak dlouho. Jsou to Dalvengyr (vždy ochotný v tom Argetlisu spawnout další objekt a už s tím sakra pohnout), Ohnivko (vycházející s hráči občas jako nikdo) a Saramath (jakkoliv mnohdy chabě aktivní ve hře, aktivně se zapojující do porad a přinášející neustále nové, kreativní nápady). Můžu jen doufat, že to tu s námi vydrží další rok a že k nim přibude ještě někdo další, kdo dokáže dát dohromady přínos v jakékoliv jeho podobě, trpělivost a zároveň dostatek zdravého a objektivního úsudku. GMek, kteří mají všechny 3 tyto věci, potkáváme totiž žalostně málo.
Tak nashledanou o víkendu, připravme si půdu pro prázdninové RP !
Amaroth
za zvuku famfár bych chtěl zavzpomínat na celý rok, který je za námi. Server se otevřel 14.12.2013 po takřka třech měsících vývoje jako projekt zaměřený spíše na non-magic šlechtické RP, a jak nejspíše všichni víte, populaci si s tímto neuměl držet. Dělali jsme dost věcí špatně a měli jsme tehdy silnou konkurenci, ale nevzdali jsme to a stále jsme zde, se zcela novou lokací a návratem k Mythijským kořenům. Na těch vlastně opravdu stojíme, protože kostra loru a také základní vymodelování terénu bylo na Erutii děláno původně pro Mythii a já jsem pouze vytáhl ze skříně zapomenutý, sotva rozdělaný projekt a společně s Týmem jsem se jej rozhodl dokončit. Dodělání nám trvalo, přiznejme si, dlouho. Průtahy zapříčinilo hlavně zaměření se na expanze Exodu a Nimeru, přičemž úplně původně nebyla ani jedna z těchto lokací vůbec plánována. Někam jsme vás ale holt šoupnout po dobu vývoje museli, Arathi bylo mrtvé. Díky tomu jste měli kde a co hrát po celý rok, i když jste museli déle čekat na dnešní den. Na druhou stranu jsem se zejména já mohl za ten rok posunout na úplně jinou úroveň umění moderně nazývaného level design a Erutia tak přichází ne v kvalitě prvního Exodu, ale v kvalitě dnešní, jakou už můžete znát hlavně z bohužel doposud nevyužívaného Gar’thalu.
Čekali jste skoro 3/4 roku na den, kdy se konečně rozhodneme ohlásit otevírání ostrova Erutia, s jeho přinejmenším 5 kilometrů dlouhým obvodem. Horda už mohla inRP zaznamenat plán náčelníka Kaginara zaútočit dne 21.12. na blokádu kolem Argetlisu, a Aliance bude o tomto plánu neprodleně zpravena také, aby zvážila připojení se k akci. Srdečně vás zvu na event, který se bude konat dne 21.12. od 18:00, kdy se pokusíme společnými silami otevřít volnou námořní cestu do elfského přístavu. Otevření Erutie a Argetlisu však proběhne až 28.12., jakkoliv je to nepříjemné, je to, bohužel, nutné, pokud chceme otevřít Erutii tak, abychom se za ni nemuseli vůbec stydět.
Na závěr bych chtěl jmenovitě poděkovat všem členům Týmu, kteří to tady se mnou táhnou už od Arathi a dokázali mě i hráče přežít tak dlouho. Jsou to Dalvengyr (vždy ochotný v tom Argetlisu spawnout další objekt a už s tím sakra pohnout), Ohnivko (vycházející s hráči občas jako nikdo) a Saramath (jakkoliv mnohdy chabě aktivní ve hře, aktivně se zapojující do porad a přinášející neustále nové, kreativní nápady). Můžu jen doufat, že to tu s námi vydrží další rok a že k nim přibude ještě někdo další, kdo dokáže dát dohromady přínos v jakékoliv jeho podobě, trpělivost a zároveň dostatek zdravého a objektivního úsudku. GMek, kteří mají všechny 3 tyto věci, potkáváme totiž žalostně málo.
Tak nashledanou o víkendu, připravme si půdu pro prázdninové RP !
Amaroth
Naposledy upravil Amaroth dne Wed Dec 31, 2014 1:37 pm, celkově upraveno 2 krát
Amaroth- Stvořitel
- Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 31
Postavy : Ignie
Re: Rok za námi, čas na otevření Erutie!
Vážení hráči,
jsou chvíle, kdy by měl každý sklonit hlavu a přiznat, že něco nevyšlo. Taková chvíle pro mě nastala dnes, když jsme dělali finální kontrolu Erutie a Argetlisu. Nemáme nikde zduplikované objekty, stromy ve vzduchu, šílené lagy ani miliardu bugů, toho se obávat nemusíte, ale stav světa se dá popsat jendím slovem jako nedodělaný. Můžeme nabídnout jen pár questů, sice si dovolím říct, že pěkných a na rozhodně vyšší úrovni než "běž a dones, běž a zabij", avšak mohlo by jich být o dost více. Itemy také potřebují dotáhnout, výběr není dostatečně pestrý. V neposlední řadě se musí ještě trochu dotáhnout looty, dodělat lootovatelné objekty... mno, ve zkratce, jsme daleko, ale ne na konci s pracemi. Mohli bychom Erutii otevřít už dnes, nechat vás přes svátky po ní běhat a mezitím ve volném čase dodělávat, co chybí a nemít na vás kvůli tomu čas. A nebo je zde druhá možnost, sama se nabízející, odklad.
Rozhodl jsem se otevření o týden odložit. Dnešní večerní event se konat sice bude, ale nepovede k zpřístupnění Argetlisu. K tomu dojde až 28.12. Omlouvám se za potíže i za zklamání, ale nejen z mých zkušeností je krátký odklad mnohem menším zlem. Taktéž bych chtěl oznámit, že řady GM Týmu dneškem opouští Quentin, Itashiro a Keileb, kterým bych chtěl poděkovat za odvedenou práci a za snahu, avšak z různých důvodů už jsem delší dobu nebyl s jejich výkony spokojený. Tým je znovu otevřen náboru.
Amaroth
jsou chvíle, kdy by měl každý sklonit hlavu a přiznat, že něco nevyšlo. Taková chvíle pro mě nastala dnes, když jsme dělali finální kontrolu Erutie a Argetlisu. Nemáme nikde zduplikované objekty, stromy ve vzduchu, šílené lagy ani miliardu bugů, toho se obávat nemusíte, ale stav světa se dá popsat jendím slovem jako nedodělaný. Můžeme nabídnout jen pár questů, sice si dovolím říct, že pěkných a na rozhodně vyšší úrovni než "běž a dones, běž a zabij", avšak mohlo by jich být o dost více. Itemy také potřebují dotáhnout, výběr není dostatečně pestrý. V neposlední řadě se musí ještě trochu dotáhnout looty, dodělat lootovatelné objekty... mno, ve zkratce, jsme daleko, ale ne na konci s pracemi. Mohli bychom Erutii otevřít už dnes, nechat vás přes svátky po ní běhat a mezitím ve volném čase dodělávat, co chybí a nemít na vás kvůli tomu čas. A nebo je zde druhá možnost, sama se nabízející, odklad.
Rozhodl jsem se otevření o týden odložit. Dnešní večerní event se konat sice bude, ale nepovede k zpřístupnění Argetlisu. K tomu dojde až 28.12. Omlouvám se za potíže i za zklamání, ale nejen z mých zkušeností je krátký odklad mnohem menším zlem. Taktéž bych chtěl oznámit, že řady GM Týmu dneškem opouští Quentin, Itashiro a Keileb, kterým bych chtěl poděkovat za odvedenou práci a za snahu, avšak z různých důvodů už jsem delší dobu nebyl s jejich výkony spokojený. Tým je znovu otevřen náboru.
Amaroth
Amaroth- Stvořitel
- Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 31
Postavy : Ignie
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|