Mapa [Zajímavost]
+3
Alastor Strix'Efuartus
NettoAnimo
Zorak
7 posters
Strana 1 z 1
Mapa [Zajímavost]
Zdravíčko.
Ač jsme ještě v tuto dobu zalezlí na jednom místě, akademii, už vidím první problém v prozkoumávání mapy.
Nešla by dát do map framu zvětšená mapa Erutie? Přecijen je to už velká plocha a orientace bude velmi obtížná.
Nejde mi o nějakou navigaci, jak jsme tomu zvyklí z normálních map, stejně je to proti RP, pokud tedy zrovna vy nemáte k hlavě přiletovanou GPSku.
Ne, jde mi jen o to, překrýt mapu imagem. To by snad pomocí XML šablony pro mapu mohlo jít, teoreticky...
každej přece inRP může mít po kapse méně či více detailní mapku ostrova...
-----------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE, addon stvořen - ať je to taky nahoře
Dnes jsme na chatu pořešili s Alastorem a Castielem pořešili trochu mapový addon, a výsledek myslím, že vyšel celkem dobře Smile
Changelog:
- osekaná mapa jen na Erutii. Mapa Exodu a Nimeru nutná neni, protože je člověk celé oběhne než se stačí podloubat v nose
- zvětšená velikost (ne, na mapě 200x300 bodů toho opravdu nikdo moc neuvidí). Mapa má teď 1100x1400 bodů a je ukotvena nahoře. Mapa je nyní krásně vidět (testováno na monitoru 1366x768, pro menší snad už ani nemá smysl optimalizovat
-mapa nyní překrývá kompletní interface
-mapa se nemusí nyní inicializovat dvojím příkazem /mapa (za cenu toho, že se zobrazí vždy po lognutí)
- mapa se dá zavřít pouhým kliknutím na ní, (ale stále funguje příkaz /mapa)
- byly odebrány funkce Rezo(x,y) a RezoReset() (menší nikdo chtít asi nebude, páč je na ní prdlajs vidět a větší nemá smysl, pokud si zrovna plochu nehcete vytapetovat polygonama)
-byl přidán tooltip nahoru do mapy, jak jí zavřít, případně přesunout
-----------------------------------------------------------------------
Doporučení: i když jde teď mapa přepínat commandem /mapa a vypnout kliknutím, myslím, že by se mohlo hodit vytvořit si macro s příkazem /mapa, hodit na lištu a tomu slotu přiřadit klávesu M ... já jsem na Mko zvyklej a furt nadávám, že se mi zobrazuje blizzardí. Takhle se bude tooglovat ta naše Smile
-----------------------------------------------------------------------
A takhle to vypadá ...
http://screenshot.cz/QPZBG/WoWScrnShot_010615_190620.jpg
Link na stažení:
http://ulozto.cz/xedJWvKp/strixefuartus-rar
Ač jsme ještě v tuto dobu zalezlí na jednom místě, akademii, už vidím první problém v prozkoumávání mapy.
Nešla by dát do map framu zvětšená mapa Erutie? Přecijen je to už velká plocha a orientace bude velmi obtížná.
Nejde mi o nějakou navigaci, jak jsme tomu zvyklí z normálních map, stejně je to proti RP, pokud tedy zrovna vy nemáte k hlavě přiletovanou GPSku.
Ne, jde mi jen o to, překrýt mapu imagem. To by snad pomocí XML šablony pro mapu mohlo jít, teoreticky...
každej přece inRP může mít po kapse méně či více detailní mapku ostrova...
-----------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE, addon stvořen - ať je to taky nahoře
Dnes jsme na chatu pořešili s Alastorem a Castielem pořešili trochu mapový addon, a výsledek myslím, že vyšel celkem dobře Smile
Changelog:
- osekaná mapa jen na Erutii. Mapa Exodu a Nimeru nutná neni, protože je člověk celé oběhne než se stačí podloubat v nose
- zvětšená velikost (ne, na mapě 200x300 bodů toho opravdu nikdo moc neuvidí). Mapa má teď 1100x1400 bodů a je ukotvena nahoře. Mapa je nyní krásně vidět (testováno na monitoru 1366x768, pro menší snad už ani nemá smysl optimalizovat
-mapa nyní překrývá kompletní interface
-mapa se nemusí nyní inicializovat dvojím příkazem /mapa (za cenu toho, že se zobrazí vždy po lognutí)
- mapa se dá zavřít pouhým kliknutím na ní, (ale stále funguje příkaz /mapa)
- byly odebrány funkce Rezo(x,y) a RezoReset() (menší nikdo chtít asi nebude, páč je na ní prdlajs vidět a větší nemá smysl, pokud si zrovna plochu nehcete vytapetovat polygonama)
-byl přidán tooltip nahoru do mapy, jak jí zavřít, případně přesunout
-----------------------------------------------------------------------
Doporučení: i když jde teď mapa přepínat commandem /mapa a vypnout kliknutím, myslím, že by se mohlo hodit vytvořit si macro s příkazem /mapa, hodit na lištu a tomu slotu přiřadit klávesu M ... já jsem na Mko zvyklej a furt nadávám, že se mi zobrazuje blizzardí. Takhle se bude tooglovat ta naše Smile
-----------------------------------------------------------------------
A takhle to vypadá ...
http://screenshot.cz/QPZBG/WoWScrnShot_010615_190620.jpg
Link na stažení:
http://ulozto.cz/xedJWvKp/strixefuartus-rar
Naposledy upravil Zorak dne Tue Jan 06, 2015 7:24 pm, celkově upraveno 1 krát
Zorak- Výpomoc
- Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 31
Re: Mapa [Zajímavost]
S týmto názorom nemôžem nič iné iba súhlasiť.
NettoAnimo- Sběrač šišek
- Poèet pøíspìvkù : 82
Join date : 24. 10. 14
Age : 23
Postavy : Gerrith Grarlorn- Paladin svetla
Nuniz- Inžinier
Garrob Bloodthirsty- R.I.P
Re: Mapa [Zajímavost]
no, každá obrazovka by měla mít xml šablonu a lua script, stejně, jako například login screen, nebo who-list, raid okno atd ...
tak jsem myslel, že by šlo, než složitě implementovat mapu pro každej ostrov a tak, hodit do tý šablony jedno blp s mapou jako překryvnou vrstvu do map framu
ale jestli se plánuje nějak, tak je to vpohodě
tak jsem myslel, že by šlo, než složitě implementovat mapu pro každej ostrov a tak, hodit do tý šablony jedno blp s mapou jako překryvnou vrstvu do map framu
ale jestli se plánuje nějak, tak je to vpohodě
Zorak- Výpomoc
- Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 31
Re: Mapa [Zajímavost]
Co se týče skutečné mapy, takové, jak jsme na ni zvyklí z blizzlike lokací, dříve nebyla realizovatelná, ale teď by už neměla dělat problém. Jediný problém je ji udělat, tedy nakreslit/slepit, nastavit, nacpat do DBC, otestovat... další z projektů, které rozhodně plánuju, ale více do budoucna až nebude do čeho píchnout než že bych se na to teď šel vrhnout. Co se týče té malé mapy vpravo dole, beztak je na 99% jen kopií ten velké pod Mkem, takže to je prašť jako uhoď...
Amaroth- Stvořitel
- Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 31
Postavy : Ignie
Re: Mapa [Zajímavost]
Mapu bych slepil, pokud bych měl části.
Tattoo- Moderátor
- Poèet pøíspìvkù : 301
Join date : 27. 09. 13
Postavy : - Tharg, Wor'gash
Re: Mapa [Zajímavost]
Ta DBC práce je to horší po pravdě, protože jsem tohle ještě nikdy nedělal.
Amaroth- Stvořitel
- Poèet pøíspìvkù : 966
Join date : 06. 09. 13
Age : 31
Postavy : Ignie
Re: Mapa [Zajímavost]
great job
když už to tu máme, možná by ještě bylo dobré addon upravit do finální podoby (tedy této updatové) a rozdistribuovat ho mezi hráče...nacpat ho do patche do správného složkového umístění, aby se z patche nahrál po spuštění do složkové struktury hry s ostatními blizzardUI ...
//na této myšlence bych možná založil i násilné sjednocení addonů, protože každý si používá v rozporu s pravidly co chce, místo předepsaného GHI 1.4.0 ... a pak jsou akorát stížnosti typu "mně to nefunguje" ... taky už se to tu někde řešilo ..... to jen tak mimo
když už to tu máme, možná by ještě bylo dobré addon upravit do finální podoby (tedy této updatové) a rozdistribuovat ho mezi hráče...nacpat ho do patche do správného složkového umístění, aby se z patche nahrál po spuštění do složkové struktury hry s ostatními blizzardUI ...
//na této myšlence bych možná založil i násilné sjednocení addonů, protože každý si používá v rozporu s pravidly co chce, místo předepsaného GHI 1.4.0 ... a pak jsou akorát stížnosti typu "mně to nefunguje" ... taky už se to tu někde řešilo ..... to jen tak mimo
Zorak- Výpomoc
- Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 31
Re: Mapa [Zajímavost]
Já dám /mapa ale nic se neukáže.. co dělám špatně? O.o Stáhl jsem to z uložta, natáhl do složky Strixefuartus, přepsal to .lua a stáhl tu HD verzi, kterou jsem nahradil. A stejně to nejde.
Llothar- Game Master
- Poèet pøíspìvkù : 93
Join date : 23. 10. 14
Age : 28
Postavy : Rothas Algerian
Re: Mapa [Zajímavost]
Stejný problém jako Llothar.
Mezin666- Sběrač šišek
- Poèet pøíspìvkù : 93
Join date : 27. 06. 14
Age : 32
Postavy : Mallen
Re: Mapa [Zajímavost]
same here ... tedy takhle, frame se zobrazí, ale nic v něm (tedy zobrazí se, ale není vidět ) .. přišel jsem na to náhodou, říkal jsem si, že mi zlobí myš a pravym clickem se nejde otáčet a levym targetovat npcčka ... když jsem napsal opět /mapa, frame fyzicky zmizel a všechny clicky fungovaly normálně
Zorak- Výpomoc
- Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 31
Re: Mapa [Zajímavost]
UPDATE
Dnes jsme na chatu pořešili s Alastorem a Castielem pořešili trochu mapový addon, a výsledek myslím, že vyšel celkem dobře
Changelog:
- osekaná mapa jen na Erutii. Mapa Exodu a Nimeru nutná neni, protože je člověk celé oběhne než se stačí podloubat v nose
- zvětšená velikost (ne, na mapě 200x300 bodů toho opravdu nikdo moc neuvidí). Mapa má teď 1100x1400 bodů a je ukotvena nahoře. Mapa je nyní krásně vidět (testováno na monitoru 1366x768, pro menší snad už ani nemá smysl optimalizovat
-mapa nyní překrývá kompletní interface
-mapa se nemusí nyní inicializovat dvojím příkazem /mapa (za cenu toho, že se zobrazí vždy po lognutí)
- mapa se dá zavřít pouhým kliknutím na ní, (ale stále funguje příkaz /mapa)
- byly odebrány funkce Rezo(x,y) a RezoReset() (menší nikdo chtít asi nebude, páč je na ní prdlajs vidět a větší nemá smysl, pokud si zrovna plochu nehcete vytapetovat polygonama)
-byl přidán tooltip nahoru do mapy, jak jí zavřít, případně přesunout
-----------------------------------------------------------------------
Doporučení: i když jde teď mapa přepínat commandem /mapa a vypnout kliknutím, myslím, že by se mohlo hodit vytvořit si macro s příkazem /mapa, hodit na lištu a tomu slotu přiřadit klávesu M ... já jsem na Mko zvyklej a furt nadávám, že se mi zobrazuje blizzardí. Takhle se bude tooglovat ta naše
-----------------------------------------------------------------------
A takhle to vypadá ...
http://screenshot.cz/QPZBG/WoWScrnShot_010615_190620.jpg
Link na stažení:
http://ulozto.cz/xedJWvKp/strixefuartus-rar
Dnes jsme na chatu pořešili s Alastorem a Castielem pořešili trochu mapový addon, a výsledek myslím, že vyšel celkem dobře
Changelog:
- osekaná mapa jen na Erutii. Mapa Exodu a Nimeru nutná neni, protože je člověk celé oběhne než se stačí podloubat v nose
- zvětšená velikost (ne, na mapě 200x300 bodů toho opravdu nikdo moc neuvidí). Mapa má teď 1100x1400 bodů a je ukotvena nahoře. Mapa je nyní krásně vidět (testováno na monitoru 1366x768, pro menší snad už ani nemá smysl optimalizovat
-mapa nyní překrývá kompletní interface
-mapa se nemusí nyní inicializovat dvojím příkazem /mapa (za cenu toho, že se zobrazí vždy po lognutí)
- mapa se dá zavřít pouhým kliknutím na ní, (ale stále funguje příkaz /mapa)
- byly odebrány funkce Rezo(x,y) a RezoReset() (menší nikdo chtít asi nebude, páč je na ní prdlajs vidět a větší nemá smysl, pokud si zrovna plochu nehcete vytapetovat polygonama)
-byl přidán tooltip nahoru do mapy, jak jí zavřít, případně přesunout
-----------------------------------------------------------------------
Doporučení: i když jde teď mapa přepínat commandem /mapa a vypnout kliknutím, myslím, že by se mohlo hodit vytvořit si macro s příkazem /mapa, hodit na lištu a tomu slotu přiřadit klávesu M ... já jsem na Mko zvyklej a furt nadávám, že se mi zobrazuje blizzardí. Takhle se bude tooglovat ta naše
-----------------------------------------------------------------------
A takhle to vypadá ...
http://screenshot.cz/QPZBG/WoWScrnShot_010615_190620.jpg
Link na stažení:
http://ulozto.cz/xedJWvKp/strixefuartus-rar
Zorak- Výpomoc
- Poèet pøíspìvkù : 208
Join date : 02. 06. 14
Age : 31
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|